int20h Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Oppkjøpet av MySQL møtte mange skeptikere – nå ser situasjonen lovende ut for selskapet. Les mer Lenke til kommentar
Svish Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Linux-markedet er generelt har mye å tjene på at MySQL/Sun-samarbeidet fungerer bra. Noe som skurrer i den setningen der for andre enn meg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ikke jeg. Et økosystem av konkurrenter som henter det beste fra hverandre for å konkurrere mot monopolisten er bedre enn enn at de må kjempe mot hverandre også. At MySQL/Sun-samarbeidet styrkes får positive ringvirkninger for kompatible systemer, som Linux-baserte OS. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ikke jeg. Et økosystem av konkurrenter som henter det beste fra hverandre for å konkurrere mot monopolisten er bedre enn enn at de må kjempe mot hverandre også. At MySQL/Sun-samarbeidet styrkes får positive ringvirkninger for kompatible systemer, som Linux-baserte OS. Linux-markedet er generelt har mye å tjene på at MySQL/Sun-samarbeidet fungerer bra. Skurrer for meg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, nå ser jeg at det har sneket seg inn et ord for mye Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ser ikkje poenget med Drizzle, kva skal ein med ein database som er heilt strippa for funkjsonalitet og constraints for å halde orden på dataintegriteten. Det virker som dei går for rein ytelse, men ein flat fil mykje raskare uansett kor flinke dei skulle bli til å optimalisere. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det finnes allerede alternativer der ute hvis du ikke trenger like mye funksjonalitet og skal ha en lettere databasemotor. SQLite f.eks. Men som med alt annet skal vi ha et hav av alternativer selv om et produkt gjør jobben godt nok. Men "godt nok" kan vi ikke slå oss til ro med eller hva? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, nå ser jeg at det har sneket seg inn et ord for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå