~ David ~ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg vil gjerne gjøre det slik at man må entre passord for å starte opp PSPen min. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Har inntrykk av at passordet gjelder foreldrekontroll, og forskjellige nivåer av dette. Hva er de forskjellige nivåene (1-11)? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg vil gjerne gjøre det slik at man må entre passord for å starte opp PSPen min. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Har inntrykk av at passordet gjelder foreldrekontroll, og forskjellige nivåer av dette. Hva er de forskjellige nivåene (1-11)? Nivåene er fra 1 til 9, hvorav 9 gjelder for spill som er gitt aldersgrense 18+. 1 er mer for mindre barn. PSP har etter meg bekjent ingen innebygget funksjon til å passordsperre konsollen. Den eneste passordsperren er den hvor man må entre passord for å kunne skifte på brukerbegrensningene (1-9 på foreldrekontroll). Altså konkluderer jeg med at PSPs originale operativsystem ikke har støtte for passordbeskyttelse. Det kan hende at det finnes custom operativsystemer som støtter dette. Det går jo internett-rykter om at en Linux-versjon er egnet for PSP. Om dette ryktet er sant eller ikke, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå