TheEdge Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har nettopp kjøpt meg Gainward GF4 ti4800se med video/svhs inn, og ønsker å kunne se i fullskjerm fra videoinngangen.. Jeg hadde før et gammelt tv kort med deffekt tuner, men video inngangen funket, så da brukte jeg programvaren som fulgte med til å se tv i fullskjerm fra videoinngangen.. Dette programmet funker ikke uten at tv kortet er installert, så jeg trenger et program som kan vise i fullskjerm signalet på video inngangen på gf4 kortet.. Jeg har prøvd diverse videoredigeringsprogram, men der får jeg bare "preview" i et lite vindu.. Noen som vet om et program jeg kan bruke?? The Edge Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Prøver igjen.. Er det virkelig ingen som vet om et slikt program?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Prøv å laste ned DigitalVCR fra Asus sine sider... kanskje det funker. ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/vga/apps/A...susdvcr2352.zip Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Prøv å laste ned DigitalVCR fra Asus sine sider... kanskje det funker.ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/vga/apps/Asusdvcr2352.zip Funker fett det.. Akkurat hva jeg trengte.. Takk for tipset The Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå