Joachim_F Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ferske rykter vil ha det til at GTA IV snart kommer til PC. Les mer Lenke til kommentar
stavros Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Om det ikke kommer til pc snart så kommer det hvertfall til pc. Bare melke litt mer. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Haaper selvsagt over alt paa jord at akkurat dette skjer - AT det kommer til pc. Men syntes "lekkasjen", om det er det det er, kom litt vel kjapt. Konsoll versjonene har ikke vaert ute saa lenge Endret 25. juli 2008 av maypenray Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Grand Theft Auto IV PC Malaysia Exclusive! Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Nuvel.. Alle 3 siste utgivelsene kom året etter de kom på konsoll, San Andreas kom ikke til PC før 1 år etter nesten. Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall. Og ikke nok med det, så har det blitt blånektet av R* før, selvsagt har de holdt kortene godt inntil brystet hva gjelder GTA3, GTA:VC og GTA:SA også grunnet salget ikke vil bli det samme om folk vet en PC-utgave kommer. R* har da også sagt at en PC-utgave er uaktuelt grunnet det tar for mye tid og resurser og at de heller vil satse på de produktene som allerede er utgitt og forbedre disse samt kommer med utvidelser til disse. Meget skeptisk til det bildet, og ikke minst kilden. Hvorfor skulle et Malaysisk gamer-blad sitte på en slik greie og tilsynelatende ingen andre? Ønsker selvsagt GTAIV på PC jeg som alle andre, men denne gang tror jeg faktisk R* sier sannheten når de sier det ikke blir noe av. Endret 25. juli 2008 av muddy Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall. Hva i allverden er det du snakker om? Nå vet jeg ikke hva slags urgammelt monster du sitter på, men jeg skal garantere deg at min pc kan kjøre GTA IV uten noen form for "nedstruping" v innholdet. Lurer på hvordan i all verden folk klarer å lire av seg noe så tullete... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) muddy: En moderne PC er kraftigere enn PS3/X360. GTA IV var ikke noe spesielt imponerende grafikkmessig heller. En spill-PC kjøpt i fjor eller i år klarer denne biffen greit og vel så det. Vi snakker heller forbedringer enn nedstruping. For å si det sånn blir jeg overrasket hvis det IKKE kommer på PC. Endret 25. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Spilte pc-versjonen av San Andreas. Knotete greier, synes jeg. Selv på den eldgamle pc-en jeg brukte da hadde jeg ikke akkuart noen problemer med grafikken. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ikke et rykte lenger, PCGamer Online. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dette er en nyhet? GTA har ALLTID kommet på PC ~1 år senere. Jeg småler av folk som går rundt å er bekymret om at det ikke kommer, særlig de som kjøpte konsoll kun pga GTA4. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er over hodet ikke i tvil om at det vil komme til PC før eller siden. Nå må vi huske at spillet ikke har vært ute mer enn noen få måneder, og det kan fort ta opp til ett år å få det over på PC. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er overbevist at det kommer på PC, men hvor "snart" det blir er derimot et godt spørsmål. Lenke til kommentar
jectton Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Haha ler av muddy "Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall. " domeste jeg har lest i dag... Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Er det noen som har noen tall fra Vice City eller San Andreas som viser en sammenligning over antall solgte spill pr konsoll/pc. Tror det ligger mye penger i en pc versjon for rockstar, men som sagt; ikke for tidlig Endret 25. juli 2008 av maypenray Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Kommentarer om hvor usannsynlig det er at noen fra Malaysia kan komme med en slik nyhet minner meg om kommentarene om hvor usannsynlig det var at noen fra Norge (Gamer.no) kunne vite noe om Brutal Legend lenge før alle andre gjorde det. Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nå er det ikke snakk om grafikken i det jeg prater om da. Her er det snakk om algoritmene som utgjør AI'en. Disse må totalt omskrives til å passe med en PC-struktur. Grafikkmessig er det ingen tvil om at en PC vil klare biffen. Men er algoritmene og systemene i bunn som R* selv har uttalt at ikke er noe de ønsker å sette av tid og penger til å skrive om. Alt er trossalt ikke grafikk heller. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ikke et rykte lenger, PCGamer Online. Har lest gjennom forumet som diskuteterer denne utgivelsen. En forumdeltager som spurte hva R* har sagt. Og det er etter det jeg kan se fra forumet saa langt foreligger det INGEN offisiell bekreftelse fra R* i bladet om en evt utgivelse ei heller naar (naturlig nok) Endret 25. juli 2008 av maypenray Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Haha ler av muddy "Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall. " domeste jeg har lest i dag... Kan jo lære deg å skrive før du begynner le av andre. Om dere totalt blåøyde PC-spillere faktisk hadde ant hvor mye som ligger i bunn av GTAIV, hadde dere skjønt at det er snakk om mer omfattende systemer bak grafikken enn de fleste store spill på markedet pr i dag. Liberty City lever og ånder alle andre steder enn hvor du løper rundt til enhver tid. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det noen som har noen tall fra Vice City eller San Andreas som viser en sammenligning over antall solgte spill pr konsoll/pc. Tror det ligger mye penger i en pc versjon for rockstar, men som sagt; ikke for tidlig GTA: San Andreas solgte ca. 17 mill. på PS2, ca. 2 mill. på Xbox og ca. 3 mill. på PC. GTA IV har så langt solgt ca. 6 mill. på X360 og ca. 4 mill. på PS3. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 GTA IV har jo vært på PC lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg