MrLee Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vet ikke om utsnittet er tiltenkt å kutte pannen eller om det bare ble sånn. Hmm. Jeg er litt usikker på om jeg liker det eller ei. Meget um.. ærlig portrett iallefall. Øynene ser helt syke ut Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 et ærlig portrett, liker fargetonene, utsnittet er også bra. Det som plager meg er at det er ikke noe kontakt her. Hun ser rett over, men regner med at det er tiltenk. Får en til å lure hva hun tenker/ser på. så tar tilbake det med plage . Liker bildet:) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde også ønsket en annen retning på øynene. Det er for lite til å ha en effekt, og for mye til å ikke legges merke til. Men utsnittet godtar jeg lett, for det er ganske bra. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dette ble veldig bra! Alt annet verdt å nevne er allerede nevnt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Synes det er ok, men klarer ikke helt og bli fornøyd med lyset. Det er noe som plager meg - uten at jeg skal si helt sikkert hva. Det blir nesten litt selvmotsigende? Oo Refleksen i øyet kommer fra den mørkeste siden. Og nese skyggen går gal vei ifht skyggeleggingen? Er mørkningen av ene siden lagt til i post? + Litt for mye oppskarping for min del. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Som nevnt over er det litt irriterende at hun stirrer i panna på den som ser på bilde... Men eller er bildet veldig fint Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Morsomt om du gidder å svare i om jeg har rett med mine gjetninger her.. :=) Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Takker for tilbakemeldinger. Litt slapp med å skrive tilbake p.g.a 30 varmegrader og badevann som frister. Skjønner hva du mener cruel, men har vel egentlig ikke noe godt svar hehe. Lyset er bare en softbox som står litt over panna og peker litt nedover, altså ganske rett på ansiktet. Har ikke lagt til noe særlig mørking i etterkant. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Sikkert vignettering eller noe sånt som treffer ansiktet da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå