Manfred Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Trodde jeg hadde installert Message Queueing på serveren, men får denne meldingen når jeg prøver å kjøre MessageQueue.Create(".\\MyQueue"): A workgroup installation computer does not support the operation Går inn på "add/remove windows components" og finner ut at det er flere av tingene under MessageQueue som ikke har blitt installert, men f.eks på "Downlevel Client Support" får jeg denne meldingenn hvis jeg prøver å huke av for: Downlevel Client Support cannot be installed on computers in workgroup mode Et lite spark i rett retning her? Endret 25. juli 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Start -> Kjør -> dcpromo, evt melde den inn i et domene om dere har Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Agh... Det er slikt man har folk som går driftsfag og slikt til. Jeg er for dyr til å sitte og tumle med slikt tull Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Sånn. Nå er det bare jeg som kløner med sending og mottak av messages nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå