hitokiri Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tele2 har funnet ut at også de vil gi deg gratis ringetid. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Flott med enda mere konkurranse i "fri ringetid"-segmentet Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tenkte å bytte bort fra MTU siden jeg tidligere har god erfaring med Tele2. Skulle bestille abonnementet for reservenummeret mitt, men selvfølgelig skal de verifisere meg via en pinkode sendt til mobilen, en mobil jeg har liggende hjemme mens jeg nå er bortreist pga jobb. Så får ta det når jeg kommer hjem i løpet av helgen. Uansett, bra initiativ! Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tipper dette blir mitt nye abbonement. Tele2 har iallefall bred dekning og 3g i forhold til one-call og mtu. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det ingen minimumsbeløp eller noe lignende snusk? Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 @Aaberg Ikke helt enig der dessverre.. har One Call abo, og HTC Touch.. jeg surfer fint med 3g/HSDPA på den.. Du har kanskje ikke fått med deg at One Call roamer sømløst på telenor sitt nett.. (med det mener jeg at jeg ser kun at jeg roamer når jeg må over på netcoms nett pga skyggesoner.) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du har kanskje ikke fått med deg at One Call roamer sømløst på telenor sitt nett.. (med det mener jeg at jeg ser kun at jeg roamer når jeg må over på netcoms nett pga skyggesoner.) Roamer One Call til både Telenor og Netcom sitt nett + sitt eget? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det ingen minimumsbeløp eller noe lignende snusk? Ingen månedsavgift eller minimumsbeløp, ifølge Tele2s egen hjemmeside. Dessuten er prisene ganske greie etter de gratis 175kr. Lenke til kommentar
Anata Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Roamer One Call til både Telenor og Netcom sitt nett + sitt eget? Fra Aug bytter de fra Netcom til Telenor roam. Når man ikke har Network Norway dekn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tele2 er nå verdens største drittselskap som fakturer kunder for tusenvis av kroner de ikke har brukt. Kan f.eks bare søke på db.no om hovr mye folk som har slitt med de. Da holder jeg meg heller til mtu som suger eselpenis. Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 @ mrblc Jeg snakker også om dekning. Har prøvd onecall, og da hadde jeg problemer med dekning, samtaler ble brutt osv. Jeg har også kun hatt tilgang til Edge på nett. Dessuten hadde jeg småproblemer med nett i forhold til gmail, youtube osv. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Flott at Tele2 kommer med et alternativ til abonnementene fra onecall og mtu. Har alltid hatt et bedre inntrykk av tele2 enn det man får av den mangelfulle drittservicen og dekningen til onecall og mtu. og "sømløs" roaming er bare en vits, blir provosert av uttrykket. Bytter straks jeg er hjemme fra ferie Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Et greit initiativ, men føler likevel at OneCall-løsningen er bedre. Har også muligheter for tvilling-SIM der, til en overkommelig penge (20,- i måneden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg