TheRealL Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Problemet er at vi passer ganske godt sammen også, møtte hu på en fest og vi prata mye etter det, vi har samme humor, vi liker og gjøre nesten det samme, vi er kort sakt ganske like. Det bare irriterer meg så jævli mye at hun sier at "Hun vil ha type" men jeg forstår kanskje ikke signalet, kan hende hun mener at hun vil ha meg, eller at hun vil ha enda en 17-19 åring (selv om han siste duden var bare 14 da) Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Anbefaler at du holder deg unna henne og heller venter litt og heller finner deg en skikkelig dame. Du kan kan du godt ha hun som venn men det høres ikke som at hun har så god innflytelse på deg, eller tar jeg feil? eller vær venn med dama om dere klarer å bare være det. litt enig med blåbær at du kanskje ikke bør involvere deg i henne nå. men sterkt uenig i at du skal bruke henne. men ta det rolig, om du vil ha et forhold bør du vente noen mnd, kanskje år for å se om hun forandrer seg. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jaja fårse hva hun gjør, og hva jeg gjør. Men takk for alle inspilla de kommer nok til og påvirke hva jeg kommer til og velge Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Trådstarter: Hva ville du fram til? Ha et forhold med henne? Var det spørsmålet? Isåfall, hun har vært utro - hun kommer til å være utro mot deg! Enten hadde jeg satsa på å forbli venner med henne, eller så hadde jeg hatt en one-night-stand, for hun høres deilig ut, og ikke innleda et forhold. Hun er 15, hun har et par år til å rase fra seg på... Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Spørsmålet var jo egentlig - Hun har vært utro kan det skje at hun gjør det samme med meg? - Kommer hun til og gi faen i meg sånn som hun har gjort med de forje? Men spørsmålene har jo blitt svart på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå