TheRealL Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hei, Vel nå har det seg at den mest perfekte jenta jeg kan tenkte meg har endlig blitt singel igjen, prater ofte med hu på MSN, telefon osv. og ser hun innimellom i byen, på jobb osv. Hun er veldig pratsom og morsom, vi ler så og si konstant når vi prater sammen fordi vist ikke den ene sier no morsomt så gjør en annen det. Er ganske sikker på at hu liker meg, ivertfall på måten hun prater og alt sånn. Det som derimot uroer meg LITT er hvem hun har vært sammen med før og hva hun har gjort FØR... Jeg er 16 hu er 15 btw. Hun har vært sammen med alt fra 14 til 20 åringer...hun har vært utro flere ganger når hun var sammen med han forje som hu var sammen med, hun har fortalt meg at hun ga "Rett og slett fult faen" i han. MEN: Han forje bodde i Oslo så hun orka ikke tenke på avstanden, derfor ga hu litt faen (okay det var halvveis hvit løyn siden de hu rota med bodde også i Oslo...). Så vet egentlig ikke helt hva jeg skal tenke, er så...Bah Har en følelse at hu liker meg men hun så og si jakter på nye gutter nå, det irriterer meg litt halvveis også er det så sykt mange 17-19 årigner som er så sykt overkåte med hu, hu blir så lei dem, enten så er det "Du blir den yngste jeg har pult blah blah" ellers blir det "Jeg hadde behandla deg som en gudinne". Men hun avsier dem så..gah så vansklig og forstå signalene Endret 25. juli 2008 av Surmoth Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Lykke til, vet ikke om jeg ville vært borti en sånn dame men kanskje hun vil holde seg unna andre gutter når hun er med deg. Personlig er ikke dette noe for meg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Personlig er ikke dette noe for meg. Slenger meg på denne. Jeg ville vært forsiktig med å la det bli for seriøst, for det er kjedelig å bli såra når man fra før vet at jenta er i stand til å "gi faen" i kjæresten sin. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Personlig er ikke dette noe for meg. Slenger meg på denne. Jeg ville vært forsiktig med å la det bli for seriøst, for det er kjedelig å bli såra når man fra før vet at jenta er i stand til å "gi faen" i kjæresten sin. joda men vi vet ikke hele historien her om hvordan kjæresten var mot henne da. kan være han var en totalt likegyldig drittsekk? ikke at det er greit å være utro. men det kan være hun oppfører seg annerledes om hun møter sin drømmeprins som behandler henne som en prinsesse Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Av det du har skrevet så virker hun som en løs jente som har vært borti mye rart. Kanskje hun passer bedre som ett ligg og ikke noe mer? Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Av det du har skrevet så virker hun som en løs jente som har vært borti mye rart. Kanskje hun passer bedre som ett ligg og ikke noe mer? så stygg du er da, går ikke an å si det. hun er sikkert bare forvirra og har litt tenåringsidentitetskrise. trenger en gutt som kan ta godt vare på henne. har du ikke sett pretty woman? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så den mest perfekte jenta du kan tenke deg er ei som er kjent for å være utro? Merkelig. Antar hun er jævli fin da.. Menmen, gjør hva vil. I den alderen der så er det ikke snakk om forhold som varer særlig lenge uansett. Så kjør på du, sett at hun i det hele tatt er interessert i deg da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Mulig jeg høres slem ut, men jeg gidder ikke å være barnevakt for noen. Jeg vil ha en uavhengig dame som jeg kan stole på. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Mulig jeg høres slem ut, men jeg gidder ikke å være barnevakt for noen. Jeg vil ha en uavhengig dame som jeg kan stole på. er ikke snakk om å være barnevakt da. høres jo ut som de har knallbra kjemi sammen og har det veldig morsomt... men det er jo ikke vits å bli for seriøse med en gang, men ta det rolig og se. han er hvertfall klar over at han kan bli såra så han bør jo ikke stole på henne med en gang, men det kan bygge seg opp etterhvert Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nettopp, derfor jeg anbefaler bare kosing for kosingens skyld. Altså at de er venner uten noe mer. Jeg syns ikke han burde satse på ett forhold med henne. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nettopp, derfor jeg anbefaler bare kosing for kosingens skyld. Altså at de er venner uten noe mer. Jeg syns ikke han burde satse på ett forhold med henne. kanskje det er en grunn til at hun har drevet å ligge rundt. hun møter sikkert bare gutter som behandler henne som en hore, og har begynt selv å tro at hun er det. så behandler hun folk som dritt tilbake og så er det en ond sirkel på gang. herlighet hun er 15 år! hun vet ingenting om livet. håper han er en fin fyr som ikke skal bruke henne sånn som dere foreslår. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er vel du som er med på å skape fordommene, hvorfor skal en jente bli kalte hore om hun liker sex? Er vel frivillig om hun har det, hun er 15år ja voksen nok til å ha sex og gjøre det hun vil med livet sitt. Men jeg personlig vil ikke ha en kjæreste som er notorisk kjent for å være utro. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er vel du som er med på å skape fordommene, hvorfor skal en jente bli kalte hore om hun liker sex? Er vel frivillig om hun har det, hun er 15år ja voksen nok til å ha sex og gjøre det hun vil med livet sitt. Men jeg personlig vil ikke ha en kjæreste som er notorisk kjent for å være utro. jeg sier hun har sikkert møtt bare gutter som behandler henne som det. 15 år er litt ungt til å drive å ligge rundt syns jeg. men jeg er sikkert veldig gammeldags Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så du skal liksom forvente at trådstarter skal være den skinnende prins i hvit rustning som skal og redde henne fra den fryktelige verden, slik at alt blir bra? Ja du er veldig gammeldags om du tror det kommer til å skje. Hun er ikke helt hjernedød, og har skyld i de valgene hun har foretatt seg. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så du skal liksom forvente at trådstarter skal være den skinnende prins i hvit rustning som skal og redde henne fra den fryktelige verden, slik at alt blir bra? Ja du er veldig gammeldags om du tror det kommer til å skje. Hun er ikke helt hjernedød, og har skyld i de valgene hun har foretatt seg. ja men du dømmer henne så sykt uten å vite alt. du vet ikke hva slags typer hun har vært borti eller hva slags hjem hun er vokst opp i osv... og det høres jo ut som at han oppriktig liker henne, og da er vel ikke det beste tipset å utnytte henne sexuelt, om han vil at det skal vare så kanskje de bør ta det rolig Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Man utnytter ikke noen seksuelt hvis begge er med på å ha det moro. For alt man vet er det jo gutten som blir utnyttet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har en følelse at hu liker meg men hun så og si jakter på nye gutter nå, det irriterer meg litt halvveis også er det så sykt mange 17-19 årigner som er så sykt overkåte med hu, hu blir så lei dem, enten så er det "Du blir den yngste jeg har pult blah blah" ellers blir det "Jeg hadde behandla deg som en gudinne". Men hun avsier dem så..gah så vansklig og forstå signalene Er du virkelig så naiv etter å ha lest innlegget? Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har en følelse at hu liker meg men hun så og si jakter på nye gutter nå, det irriterer meg litt halvveis også er det så sykt mange 17-19 årigner som er så sykt overkåte med hu, hu blir så lei dem, enten så er det "Du blir den yngste jeg har pult blah blah" ellers blir det "Jeg hadde behandla deg som en gudinne". Men hun avsier dem så..gah så vansklig og forstå signalene Er du virkelig så naiv etter å ha lest innlegget? ops hadde ikke fått med meg det. høres egentlig mest ut som at hun trenger en venn spør du meg. og ikke noe mer forløpig... Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Vel får ta og "legge på fler fakta" da - Forje kjæresten var polsk (så han forsto ikke veldig mye norsk), var innadvent osv. osv. - Forje kjæresten var utro, men det var etter at hu jeg liker var utro ---- - Jenta klager om at den ene gutten etter den andre er kåt, og er han ikke kåt så er det typpisk sånn "Hadde behandlet deg som en prinsesse" type som hun ikke orker tanken på. Det som får meg en del i tvil er at denne jenta skal til Oslo tja...om ca 12-15 timer og hun så og si henger opp et skilt "Jeg er ledig". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Anbefaler at du holder deg unna henne og heller venter litt og heller finner deg en skikkelig dame. Du kan kan du godt ha hun som venn men det høres ikke som at hun har så god innflytelse på deg, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå