anders! Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei Trenger hjelp med å velge ny BIOS til hovedkortet mitt. Har ikke oppdatert på 6 måneder og har heller ikke peiling på hvilken versjon jeg har nå. Jeg er opptatt av en stabil BIOS, noe som den nåværende ikke er, og spørr derfor om litt hjelp fra dere som har holdt dere litt mer oppdatert på denne fronten. Takk! anders! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 bare og laste ned den nyeste versjonen som fins av biosen din. De skal være stabile for det er ikke vanlig at de slipper beta versjoner av bioser. Det var ikke mulig og lage en direkte link, men du kan skrive inn hovedkort navnet i Download menyen til vestre på nettsiden. bios lykke til husk og ta med bios flashings verktøyet. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Takk for svar. Hva skal jeg bruke det fashe utilityet til? Er det ikke bare å legge over selve biosen på en minnepinne og trykke alt+F2 når PC-en booter opp. Tror det var noe slikt jeg gjorde forrige gang, eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 last ned biosen og verktøyet som er på asus sin nettside så har de en guide om hvordan de skal gjøre det. De fleste hovedkort trenger egne programmer for og gjøre dette og noen trenger ikke. Siden jeg ikke selv eier ditt hovedkort så kan jeg ikke gi deg et 100% sikkert svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå