HDSoftware Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Folkens Er i ferd med å sluttføre en enkel CMS site og det er et par detaljer som gjennstår. Den ene er hvordan jeg skal kunen komme tilbake fra siden som initierte en side. Eksempel: Siden som vises er ArtikkelListe Bruker trykker på en artikkel I artikkelvinduet er det en DELETE button som brukeren trykker på Artikkelen slettes og jeg vil navigere tilbake til Artikkelliste. Det er selvsagt ikke noe problem å skrive Response.Redirect("Artikkelliste.aspx") og det er jo heller ikke problemet - bare sånn at dere ikke svarer på den måten ;-) Artikkel formen kan nemlig kalles fra mange steder og derfor vil jeg tilbake til siden som faktisk kallte opp. Ole Endret 24. juli 2008 av HDSoftware Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Send med URL'n som skal redirectes tilbake til i querystring. eller... Response.Redirect( Request.UrlReferrer, false ); Men referer er valgfritt for browseren å sende, så jeg ville heller brukt den første metoden... btw; det er god vane å bruke "false" som parameter i Redirect. Da vil det ikke bli kastet en ThreadAbortException(?) på serveren. Endret 25. juli 2008 av jorn79 Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Send med URL'n som skal redirectes tilbake til i querystring.eller... Response.Redirect( Request.UrlReferrer, false ); Men referer er valgfritt for browseren å sende, så jeg ville heller brukt den første metoden... btw; det er god vane å bruke "false" som parameter i Redirect. Da vil det ikke bli kastet en ThreadAbortException(?) på serveren. Takker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå