hvo91 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Yes feilmeldingen kommer på meg også.. jeg bare lager rom så kommer noen etter litt men spiller ikke mye online av åpenbare grunner.. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er dette spillet verdt å kjøpe en 360 for? Jeg liker slossespill Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvordan skal det være mulig å spille online? Får "game session full" hver gang. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er dette spillet verdt å kjøpe en 360 for? Jeg liker slossespill Absolutt verdt det om du liker sjangern ja, meget bra spill! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvordan skal det være mulig å spille online? Får "game session full" hver gang. Prøv custom search og sett på 2 av filterne. Så prøver du å joine noen med god connection. Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Noen andre som merker at Soul Calibur IV lagger online uansett hvor spillerne du spiller mot kommer i fra. Spilte mot en fra Sverige og hadde Huge lag,men 5 streker i ping Endret 7. august 2008 av Wilzon Lenke til kommentar
tensei Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har ikke hatt noe problemer med lagg når jeg har spilt online. Når det gjelder browsern så mener jeg å ha lest at problemet lå i hvordan den håndterte treff som blir avbrutt; dersom browsern finner en mulig match, men f.eks så joiner en annen person før deg, eller host avbryter før du joiner etc. så vil du bli tatt tilbake til menyen - istedenfor at browseren sjekker neste mulige treff på lista. Har erfart selv at det er enklere å bare opprette ett eget rom og vente på at noen skal joine, mye mindre stressende enn å gjøre søk hele tiden. Vi får håpe at de patcher browsern asap. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg håper også dem patcher dette. Dessuten er mangelen for å velge en rematch mot en du nettopp har avsluttet en kamp med savnet. Det blir veldig korte spillperioder når man hele tiden må returnere til sitt eget rom etter hver eneste kamp og vente på at noen skal joine.... Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror det er utelatt for at folk ikke skal manipulere scoreboards. Er forresten et fantastisk morsomt spill dette her, på tide den treige anmelderstanden her til lands slenger ut noen reviews! Spillet fortjener mer hype! Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er en SC fan fra før og syns spillet er veldig bra, men føler jeg lagger for mye til å nyte online-modusen. Selv med 4-5 barer har jeg merkbar delay på blocks or angrep. Må nesten buttonmashe kjappe angrep om og om igjen for å vinne da jeg ikke klarer å time blocks/GI pga delay. Syns forøvrig det er synd at spillet ikke hypes mer her, det er jo rimelig stort i statene. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 På 360 versjonen lagger det en del online, mens på PS3 versjonen er det vanskelig å joine gamer. Kom forøvrig en update til PS3 versjonen idag, så håper det har bedret seg litt Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Props til Nettavisen som (endelig) har skjønt det! http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2137001.ece Endret 15. august 2008 av Dopegame Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tragisk hvor kort story mode var Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Sinnsvakt kult spill, men jeg har ikke sjangs Online og komboer sliter jeg med. Men øvelse gjør mester. Har erfart selv at det er enklere å bare opprette ett eget rom og vente på at noen skal joine, mye mindre stressende enn å gjøre søk hele tiden. MYE lettere også. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Sinnsvakt kult spill, men jeg har ikke sjangs Online og komboer sliter jeg med.Men øvelse gjør mester. Har erfart selv at det er enklere å bare opprette ett eget rom og vente på at noen skal joine, mye mindre stressende enn å gjøre søk hele tiden. MYE lettere også. Det som tydeligvis gjelder online er å spamme same angrep som faen hele tiden. Raste opp i rank 20 (og unlocked achievementet for det) under ranked matches rimelig fort. Har vel også en Vin-tap stat på 70-50. Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Bytta inn driten på gamestop jeg, kjøpte Rachet & Clank TOD istedet for en billig penge. Venter heller på tekken, falt ikke i smak hos meg Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har spilt Soul Calibur 4 for en liten stund nå og har kommet meg opp til level 40 med Sophita. Veldig glad i onlinemodusen og buker den mye. Er det noen som vet om noen strategiguider for Sophita? Lenke til kommentar
ExtraMax Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Er dette spillet verdt å kjøpe en 360 for? Jeg liker slossespill Nei. Men det var verdt å kjøpe en Dreamcast for i 1999. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Var verdt å kjøpe ein Dreamcast for i fjor også, for min del ihvertfall Lenke til kommentar
ExtraMax Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Var verdt å kjøpe ein Dreamcast for i fjor også, for min del ihvertfall Litt av poenget mitt. Ikke særlig forskjell på de, hverken grafisk eller gameplay messig. Ikke akkurat skjedd mye på 9 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå