Gå til innhold

Soul Calibur IV er ute, alt om spillet foregår i denne tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt noe problemer med lagg når jeg har spilt online.

Når det gjelder browsern så mener jeg å ha lest at problemet lå i hvordan den håndterte treff som blir avbrutt; dersom browsern finner en mulig match, men f.eks så joiner en annen person før deg, eller host avbryter før du joiner etc. så vil du bli tatt tilbake til menyen - istedenfor at browseren sjekker neste mulige treff på lista.

Har erfart selv at det er enklere å bare opprette ett eget rom og vente på at noen skal joine, mye mindre stressende enn å gjøre søk hele tiden.

Vi får håpe at de patcher browsern asap.

Lenke til kommentar

Er en SC fan fra før og syns spillet er veldig bra, men føler jeg lagger for mye til å nyte online-modusen. Selv med 4-5 barer har jeg merkbar delay på blocks or angrep. Må nesten buttonmashe kjappe angrep om og om igjen for å vinne da jeg ikke klarer å time blocks/GI pga delay. :(

Syns forøvrig det er synd at spillet ikke hypes mer her, det er jo rimelig stort i statene.

Lenke til kommentar

Sinnsvakt kult spill, men jeg har ikke sjangs Online og komboer sliter jeg med.

Men øvelse gjør mester.

Har erfart selv at det er enklere å bare opprette ett eget rom og vente på at noen skal joine, mye mindre stressende enn å gjøre søk hele tiden.

MYE lettere også.

Lenke til kommentar
Sinnsvakt kult spill, men jeg har ikke sjangs Online og komboer sliter jeg med.

Men øvelse gjør mester.

MYE lettere også.

Det som tydeligvis gjelder online er å spamme same angrep som faen hele tiden. Raste opp i rank 20 (og unlocked achievementet for det) under ranked matches rimelig fort. Har vel også en Vin-tap stat på 70-50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...