cs_ Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Lager folk helt ny karakter? Jeg kan kun endre på de andre. Noen som har sloss mot secret apprentice i arcade? jeg har ikke sjans, forstår ikke hvordan jeg skal klare det. Endret 30. juli 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kast han utenfor kanten med Vader, det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Stå med ryggen helt inntil kanten, så venter til han kommer nærmere og når han er nærme nok trykk X og firkant samtidig til å hive han utenfor kanten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) låser man opp nye folk eller begynenr man med alle? lurer på om eg skal kjøpe spillet Endret 30. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du låser dem opp, de fleste kan du låse opp ved å spille story mode et par ganger, mens noen er litt bedre gjemt. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Stå med ryggen helt inntil kanten, så venter til han kommer nærmere og når han er nærme nok trykk X og firkant samtidig til å hive han utenfor kanten. haha, takk. Det fungerte fint. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Kan man endre style? Jeg kan kun bruke den som karakteren har. Eller kan man lage helt ny character? Edit: er visst bare å velge bildet med 2 karakterer. Endret 30. juli 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 SpyHunterX: Med tanke på at det ikke er en skjelettmaske får du godkjent på Skeletor. Så var det He-Man, og kanskje Teela eller Man-At-Arms? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Prøvde meg på en av dem thecrow77, er den godtatt Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå har jeg kun 1 ledig rute mellom Darth Vader og The Apprentice på Character Select... er det Yoda som skal være der ellerno? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Nå har jeg kun 1 ledig rute mellom Darth Vader og The Apprentice på Character Select... er det Yoda som skal være der ellerno? Rykter om at Yoda og Darth Vader blir DLC på begge konsollene. Hvorfor starter en av custom characterene mine med 80% hp? Endret 31. juli 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Gametrailers comparison video Ser ganske identisk ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 kan man begynne med yoda eller hva krever for å få han? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ingenting, man begynner med Yoda og Darth Vader. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Gametrailers comparison video Ser ganske identisk ut. Det var ikke store forskjellen der nei. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan forbedre meg? Prøvde meg på noen internettkamper nettopp, ble knust til fillebiter. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Lager folk helt ny karakter? Jeg kan kun endre på de andre. Noen som har sloss mot secret apprentice i arcade? jeg har ikke sjans, forstår ikke hvordan jeg skal klare det. Du kan lage helt nye under Character Creation. Forandre på fysikken, armoren, alt mulig rart. Du kan også endre på eksisterende men du kan også lage helt nye og du velger slåssestilen selv DRITRÅTT Kanskje diffust men du lager karakter ved å velge ikonet av mann og dame i charmenyen Endret 31. juli 2008 av Avean Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Prøvde meg på en av dem thecrow77, er den godtatt Rustningen er ikke helt som jeg husker den, men ja, du får godkjent på den også. Ikke verst. Men vil du ha noen flere utfordringen? 1. Først, ta en titt her. Hvor mange klarer du? http://www.dollsandtoysaustralia.com/heman.html 2. Ash. (fra Evil Dead og Army of Darkness. Motorsagen og haglen gir bonuspoeng, men er ikke nødvendige da den neppe er med i spillet. Motorsagen kan byttes ut med en jernhånd som i AoD.) 3. Optimus Prime. (slik han var på 80-tallet, selvsagt). Lenke til kommentar
goggys Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan forbedre meg? Prøvde meg på noen internettkamper nettopp, ble knust til fillebiter. Prøv training og lær deg noen gode moves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå