SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg og fikk spillet idag, kjøpte det til 360 da PS3en er ødelagt igjenMen hvor i helvette har du funnet dem delene du kan lage Kratos av? Er det etter hva du velger av hva slags våpen man vil ha får å få forskjellige utstyr osv? Våpen bestemmes ut ifra hvilken fighting style du velger, men alt annet fra kær til utseende kan hvem som helst bruke. De delene jeg har brukt til Kratos husker jeg ikke om jeg unlocket senere i spillet eller om jeg startet med dem. Endret 30. juli 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det nødvendig med tidligere SC-erfaring for å ha glede av dette? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det nødvendig med tidligere SC-erfaring for å ha glede av dette? Nope, jeg hadde aldri spilt et SC spill før dette og jeg synes det er utrolig morsomt å spille. Jeg spiller sjeldent fighting games i utgangspunkte så det sier litt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Takk! Er glad i tekken, så kanskje jeg skal gi det ett forsåk. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er et avansert sånn "Lage egen fyr" ??? Har noen spørmål når det gjelder det der. Kan man lage en fyr med lasersverd? Kan man lage sånn mange folk man vil? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er avansert ja. Det er som ett RPG spill gjemt i et Slåssspill. Jo mer du legger til osv. får Fyren du har laget bedre stats. Du kan lage en fra begynnelsen av, velge slåssstil og alt, eller du kan endre på en av SoulCalibur folka. Jeg tror ikke man kan lage en person basert på Star Wars folka i spillet. Har ikke spillet, så kan ikke si mer Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er avansert ja.Det er som ett RPG spill gjemt i et Slåssspill. Jo mer du legger til osv. får Fyren du har laget bedre stats. Du kan lage en fra begynnelsen av, velge slåssstil og alt, eller du kan endre på en av SoulCalibur folka. Jeg tror ikke man kan lage en person basert på Star Wars folka i spillet. Har ikke spillet, så kan ikke si mer Du har rett i det at man ikke kan lage figurer basert på Star Wars folk, noe som er utrolig skuffende. Hadde gleda meg til å lage min egen Jedi, men det ble det ikke no av. Men character creation i det spillet her er utrolig morsomt alikevel, lagde en karakter basert på Altair fra Assasin's Creed. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 SpyHunter, prøv deg på Mario! Yeah, the ultimate challenge! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 SpyHunterX: Du eier jo med å lage karakterer i spillet, takk for mangen ideer Gjett om jeg skal lage mangen!! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) SpyHunterX: Du eier jo med å lage karakterer i spillet, takk for mangen ideer Gjett om jeg skal lage mangen!! Ingen årsak Det er ikke i nærheten av så vanskelig som det kanskje virker Endret 30. juli 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fordømte pengeproblemer! Er jeg heldig får jeg lønninga i morra, har vært noen forsinkelser osv :/ Men jeg har enda en utfordring: PACMAN! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke for å klage på Mario, men tror nok ikke han der ville reddet prinsessen, for å si det slik... Men med tanke på de blå bukseselene har jeg en logisk, relativ enkel utfordring. He-Man! Og ta gjerne Skeletor når du først er i gang. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke for å klage på Mario, men tror nok ikke han der ville reddet prinsessen, for å si det slik... Men med tanke på de blå bukseselene har jeg en logisk, relativ enkel utfordring. He-Man! Og ta gjerne Skeletor når du først er i gang. Tenkte akkurat det samme selv, men det er sånn mario blir i Soul calibur stil :!: Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 haha. må lage en tråd som er at en starter med å si en figur som en skal prøve å lage. Så tar en å lager den så godt han/hun kan. Så skal han si en ny som neste man skal prøve å lage. Trur det kunne blitt litt kult.. Hvis det er så avansert som det sies Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fordømte pengeproblemer!Er jeg heldig får jeg lønninga i morra, har vært noen forsinkelser osv :/ Men jeg har enda en utfordring: PACMAN! PACMAN ja. Den var ikke akkurat enkel, men gjorde mitt beste :!: Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Gult er ikke Pacman! xD Seff er det umulig, er ikke spore heller, men bra jobba! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Utrolig kult med character creation, tror jeg har laget den styggeste fyren ever . Lær tunica og trollmannhatt er tingen. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Prøvde meg på Skeletor også, men det var ikkke så lett siden jeg ikke hadde en skjelett maske Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan lager jeg egentlig min egen character? Får bare endret på de som allerede eksisterer, jeg. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan lager jeg egentlig min egen character? Får bare endret på de som allerede eksisterer, jeg. Skjønte ikke det helt med en gang jeg heller, det er en rute på karakter lista som du må trykke på for å lage din egen. Det bildet med to personer på er den ruten du skal trykke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå