FedoraHelper Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Drit i IGN, søk Soul Calibur 4 review på youtube og få brukernes mening! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 http://www.ps3fanboy.com/2008/07/29/snake-...enerated-match/ Snake versus Raiden: the SCIV user generated match Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Noen må lage Kratos! IGN sin video review er ute... Endret 29. juli 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
RevX Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Ahh, jeg ser fram til dette. Har alltid foretrukket Soul Calibur framfor noen andre slossespill, helt siden gamle Soul Blade (tidenes heftigste intro på det spillet). Men fy fasan, som jeg gleder meg! Character creation skal visstnok være langt bedre enn i treern, noe som ikke sier reint så lite Og så muligheten til å bruke dem i alle slags moduser, inkludert online. Kommer til å fly til byen før butikkene åpner, for dette skal oppleves så fort som mulig! Endret 29. juli 2008 av RevX Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fikk mitt i dag . Jobber i posten og fikk tilfeldigvis spillet i hånden når jeg sto og sorterte post, noe som var veldig hyggelig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Fikk mitt idag og! Elsker absoluttspill.no. PSN: Flaringo Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Si no om spillet når dere har spilt litt da Skal hente det i morgen jeg.. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg tok forslaget til fedorahelper og prøvde å lage en Kratos karakter, det var ikke lett så det var sånn han ble tilslutt Endret 30. juli 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Den var ikke værst da, jeg har jo ikke spillet så kan ikke si hva som er gjort dårlig og bra ettersom spillet setter grenser osv. Noen som vet om noen Norske Butikker som selger premium edition? (360) Endret 30. juli 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Liker spillet så langt. Har spillt et par kamper online og det fungerer utrolig bra, ingen problemer så langt. Tar heller ikke langt tid å finne en kamp. Men jeg taper hver gang da for jeg suger Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Første SoulCalibur spill du spiller? Beste characteren for nybegynnere er Maxi, prøv han ut, lett å sette sammen komboer osv. Yoshimitsu er ikke dårlig for nybegynnere han heller Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Liker spillet så langt. Har spillt et par kamper online og det fungerer utrolig bra, ingen problemer så langt. Tar heller ikke langt tid å finne en kamp. Men jeg taper hver gang da for jeg suger Har selv spilt litt online, valgte Sophitia og overraskende nok knuste jeg motspillerene mine 3 ganger på rad! Er selv helt noob så det var jo bare buttonmashing. Som du sier fungerer online strålende! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen her som kunne tenkt seg og spille en online match på Playstation? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen her som kunne tenkt seg og spille en online match på Playstation? Jeg blir gjerne med litt seinere. Bare add meg på PSN. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Bare å legge meg til om du vil ha en skikkelig utfordring. PSN: Flaringo Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Om en kan game online med folk fra USandA så er min PSN: Lil-Hus. Add de som tør Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg og fikk spillet idag, kjøpte det til 360 da PS3en er ødelagt igjen Men hvor i helvette har du funnet dem delene du kan lage Kratos av? Er det etter hva du velger av hva slags våpen man vil ha får å få forskjellige utstyr osv? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det mulig å ha japansk voice over? Engelsk høres så cheesy ut Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det mulig å ha japansk voice over?Engelsk høres så cheesy ut Lurer på det samme jeg og, alt høres jo helt forferdelig ut på engelsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå