FedoraHelper Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Er faktisk mye nytt innenfor gameplay Critical finish = Fatality fra MK i SoulCalibur stil. Armour Breaking (Ødlegge motstanderens beskyttelse for en critical finish) Offansiv og Deffansiv Ved siden av healthnbaren til personene er det en liten krystall som har tre forskjellige modes: Rødt,Grønt og Blått krystallen blinker rødt når personen spiller for offansivt, følger av dette er at guarden til personen blir dårlig og det blir enkelt og ta critical finish move! Grønt er når du spiller nøytralt, altså du spiller både deffansivt og offansivt. Blått er når du spiller deffansivt, du besytter deg men følgende er at du ikke kan angripe og rustningen din blir ødlagt elns. Du kan også lage din egen person utifra character creatoren, denne personen kan du customize etter din spillestil, altså du kan velge moves osv til personen din og looks. Ting du velger å ha på personen din forandrer stats til personen din, altså litt rpg elementer blandet inn. Online kan du spille som default characters (folka fra spillserien) og customized characters, dette er to forskjellige modes! også er det ranked og unranked matches Correct me if im wrong! Er ikke bomsikker på alt dette. Grønt er når du spiller både offensive og Endret 26. juli 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg har forhåndsbestilt spillet en stund tilbake til 360 og gleder meg veldig Spiller som regel med Ivy eller Mitsurugi Gamertag: ResidentDante Endret 26. juli 2008 av ResidentDante Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 En av de nye featurene i spillet, Critical finishes: http://www.gamevideos.com/video/id/20330 Video med alle personenes critical finishes. Synd at det ikke er mye blood og gørr her, Mortal Kombat spillene er fortsatt på topp når det gjelder slikt Dårlig voice acting!!! Synd at personene ikke snakker språket fra der de kommer fra :/ Akkurat dette gjør at finish him i mortal kombat genialt. Dette var kjedelig i forhold. Lenke til kommentar
Cactuar Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Glede meg villt :!: Har hengt med sia ps1dagan, og Soul Calibur står sammen med DOA og Smash Bros blandt mine favoritta når det kommer til beat em ups. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Vekker ikke dette her minner så vet ikke jeg: Heilt utrolig herlig, satt faktisk med gåsehud gjennom store deler av klippet Den låta der er rå også! Digget Soul Blade på PS1, importerte ein Dreamcast tidligere i fjor mye pga. Soul Calibur, som var heilt konge! Blir nok eit kjøpr dette her på PS3. Endret 27. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Jext Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Var nede på Spaceworld her i Trondheim i dag for å forhåndsbestille Soul Calibur 4. Jeg er tydeligvis den eneste som har skrevet meg opp på listen, og dama i kassen visste knapt hva det var for noe. Heldigvis var det en annen der som hadde litt peil, men jeg nyter ikke å gå i norske butikker for å kjøpe spill akkurat. Får hver eneste gang en følelse av hvor lite gaming-interesserte folk det er i Norge når jeg gjentatte ganger må lære folk i kassen på Spaceworld, Gamestop og Spiderman hvilke spill som kommer. Det å slå av en prat om spill med folka i kassen på Gamestop er jo bare trist. Skal sies at jeg følger ekstremt mye med på hva som skjer i spillverdenen, men man kan jo ikke ha halvhjertede hobbyer da! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kommer det i mårra? :ph34r: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bare i USA. 31. er utgivelsesdatoen for Europa, Japan og Australia. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kommer det i mårra? :ph34r: Spillet skal være regionfree for X360, og om du har PS3 er det ingen bekymring uansett! Kjøp fra videogamesplus.ca Jext: Det du nevner er desverre fenomenet stort sett over alt. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Trenger det ikke med en gang. Kan vente et par dager ;D Men har et spørsmål: BLir det mulig å laste ned Yoda fra PSN? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Bestilte spillet til PS3 i dag fra VGP Skal blir artig å få testet dette her altså! EDIT: Henry9, de var snakk om at Vader skulle bli DLC for 360 og Yoda for PS3 meiner eg. Endret 28. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bestilte spillet til PS3 i dag fra VGP Skal blir artig å få testet dette her altså! EDIT: Henry9, de var snakk om at Vader skulle bli DLC for 360 og Yoda for PS3 meiner eg. til Ps3 Mala..!! ke skjer..?hehe..!!: P Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Håper det.. Yoda som er kulest ;D Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Eneste grunnen til å ha Yoda som karakter er gleden av å banke gørra ut av han Tror jeg ender opp med PS3 versjon siden de teknisk sett er like og kontrollen der passer meg best for fighte spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) til Ps3 Mala..!! ke skjer..?hehe..!!: P Nei altså mirakler har jo skjedd før Eg ante eit lite smil fra PS3`en min ihvertfall i det eg la inn ordren Men foretrekker altså kontrollen til PS når det gjelder slike spill, litt dårligere er den jo blitt mtp. triggerene men. EDIT: Ser at ordren min har blitt sendt. Endret 28. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Anmeldelsen fra ign.com Jeg valgte 360 versjonen pga min pS3 er gått fyken for andre gang på 1 år og 3 måneder Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 http://www.ps3fanboy.com/2008/07/28/yoda-a...aystation-site/ According to the Korean PlayStation site, Yoda will be available for download from the PSN. That sounds like DLC to us. While Namco Bandai hasn't confirmed anything yet, we wouldn't be surprised if Yoda (and who knows what other characters) ended up appearing in Soulcalibur IV. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Visste fra begynnelsen av at Yoda kom til å bli soul caliburs svar på Gun fra tekken3, men samma søren, det er Yoda, the green jedi master god damn it! Følte at IGN slakta spillet litt, men får se hvordan det blir når jeg får spilt det selv. Håper seriøst at Darth Vader og Yoda blir DLC (Darth Vader til 360 og Yoda til PS3) Og jeg håper seff på andre morsomme ting via DLC! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1545/Soulcalibur-IV/p1/ Spillet får jo bra karakter, jeg gleder meg sykt til torsdag!! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Spillet ble sendt fra VPG igår Noen som vet hvor lang tid det tar før ign kommer med 'video review'? Kunne trengt en slik kjenner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå