Gå til innhold

Soul Calibur IV er ute, alt om spillet foregår i denne tråden!

Anbefalte innlegg

Dette må bare bli bra!!

Har gledet meg lenge til Soul Calibur IV, men det jeg sliter med pr.idag hva versjon jeg skal ha. Liker godt raske bevegelser og onde personer i spill. Og det er derfor jeg sliter med hvilken versjon jeg skal velge..

Det er ikke noe grafikk forskjell mellom disse med et lite unntak med dette:

"As of this moment, the PS3 version has the technical edge, since it allows you to install to the hard drive for faster loading times -- but with the upcoming Xbox 360 update that allow gamers to similarly install any game they want, it's almost a moot point."

Viss dere finner anmeldelser så post dem her!

Det blir nok 360 versjonen da dem sier Yoda er best å bruke :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skulle ha gjort som Tekken 5,

hatt med de tidligere spillene i arkade versjonene!

Men dette ser sykt bra ut, Soul Calibur serien vant hjertet mitt når jeg rundet Soul Blade/Edge med Siegfried!

Håper inderlig man kan få lasta ned Vader på 360 og Yoda for PS3.

Litt off-topic men fungerer xbox kontroller med xbox 360?

Har nemlig ikke brydd meg med å skaffe ekstra kontroller til konsollen helt til nå, slåssspill er ment for multiplayer!

Lenke til kommentar
De skulle ha gjort som Tekken 5,

hatt med de tidligere spillene i arkade versjonene!

Men dette ser sykt bra ut, Soul Calibur serien vant hjertet mitt når jeg rundet Soul Blade/Edge med Siegfried!

Håper inderlig man kan få lasta ned Vader på 360 og Yoda for PS3.

Litt off-topic men fungerer xbox kontroller med xbox 360?

Har nemlig ikke brydd meg med å skaffe ekstra kontroller til konsollen helt til nå, slåssspill er ment for multiplayer!

Du blir nok nødt å kjøpe ny kontroller =|

Lenke til kommentar
Yoda til 360

Darth Vader til PS3

Men det går rykter om DLC til Soul Calibur IV der 360 eiere kan laste "bruke MS points" ned Vader og motsatt for PS3-folket ;)

Håper det blir sånn.. eller så vet jeg ikke helt om jeg gidder å ha spillet ;D Ser sykt bra ut, men tekken 6 kommer vel en gang i fremtiden..

Lenke til kommentar

Jeg så at Soul Calibur IV var kommet til piratene i forgårs, men jeg orker ikke slike generiske slåssespill lengre så jeg har ikke testa det, men det burde jo være flere som har lagt ut videoer av dette på youtube eller noe lignende? Men så har jeg jo heller aldri skjønt hypen til Smash Brothers heller...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Kommer garantert til å kjøpe det i et håp om at det er i nærheten av kvaliteten til Soul Blade da det først kom ut på Playstation 1.

Vekker ikke dette her minner så vet ikke jeg:

Soul spillene er ikke i samme liga som Tekken akkurat men de er meget gøye. Problemet er at det er så få som kan spillene. Jeg kan gå ut på gata nå og huke tak i hvem som helst, så si alle har noe erfaring med Tekken spillene f.eks, går fort å finne noen mestere omkring ;) Det som er så gøy.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

En av de nye featurene i spillet, Critical finishes:

http://www.gamevideos.com/video/id/20330

Video med alle personenes critical finishes.

Synd at det ikke er mye blood og gørr her, Mortal Kombat spillene er fortsatt på topp når det gjelder slikt :p

Dårlig voice acting!!!

Synd at personene ikke snakker språket fra der de kommer fra :/

Endret av FedoraHelper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...