Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Dette må bare bli bra!! Har gledet meg lenge til Soul Calibur IV, men det jeg sliter med pr.idag hva versjon jeg skal ha. Liker godt raske bevegelser og onde personer i spill. Og det er derfor jeg sliter med hvilken versjon jeg skal velge.. Det er ikke noe grafikk forskjell mellom disse med et lite unntak med dette: "As of this moment, the PS3 version has the technical edge, since it allows you to install to the hard drive for faster loading times -- but with the upcoming Xbox 360 update that allow gamers to similarly install any game they want, it's almost a moot point." Viss dere finner anmeldelser så post dem her! Det blir nok 360 versjonen da dem sier Yoda er best å bruke Endret 30. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det sånn at Yoda bare kommer til Xbox? WTF Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Yoda til 360 Darth Vader til PS3 Men det går rykter om DLC til Soul Calibur IV der 360 eiere kan laste "bruke MS points" ned Vader og motsatt for PS3-folket Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De skulle ha gjort som Tekken 5, hatt med de tidligere spillene i arkade versjonene! Men dette ser sykt bra ut, Soul Calibur serien vant hjertet mitt når jeg rundet Soul Blade/Edge med Siegfried! Håper inderlig man kan få lasta ned Vader på 360 og Yoda for PS3. Litt off-topic men fungerer xbox kontroller med xbox 360? Har nemlig ikke brydd meg med å skaffe ekstra kontroller til konsollen helt til nå, slåssspill er ment for multiplayer! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De skulle ha gjort som Tekken 5, hatt med de tidligere spillene i arkade versjonene! Men dette ser sykt bra ut, Soul Calibur serien vant hjertet mitt når jeg rundet Soul Blade/Edge med Siegfried! Håper inderlig man kan få lasta ned Vader på 360 og Yoda for PS3. Litt off-topic men fungerer xbox kontroller med xbox 360? Har nemlig ikke brydd meg med å skaffe ekstra kontroller til konsollen helt til nå, slåssspill er ment for multiplayer! Du blir nok nødt å kjøpe ny kontroller =| Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tenkte jeg kunne spare noen kroner der ja -.- Uansett, ingen video reviews ute ennå? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Yoda til 360Darth Vader til PS3 Men det går rykter om DLC til Soul Calibur IV der 360 eiere kan laste "bruke MS points" ned Vader og motsatt for PS3-folket Håper det blir sånn.. eller så vet jeg ikke helt om jeg gidder å ha spillet ;D Ser sykt bra ut, men tekken 6 kommer vel en gang i fremtiden.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg så at Soul Calibur IV var kommet til piratene i forgårs, men jeg orker ikke slike generiske slåssespill lengre så jeg har ikke testa det, men det burde jo være flere som har lagt ut videoer av dette på youtube eller noe lignende? Men så har jeg jo heller aldri skjønt hypen til Smash Brothers heller... Endret 25. juli 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Kommer garantert til å kjøpe det i et håp om at det er i nærheten av kvaliteten til Soul Blade da det først kom ut på Playstation 1. Vekker ikke dette her minner så vet ikke jeg: Soul spillene er ikke i samme liga som Tekken akkurat men de er meget gøye. Problemet er at det er så få som kan spillene. Jeg kan gå ut på gata nå og huke tak i hvem som helst, så si alle har noe erfaring med Tekken spillene f.eks, går fort å finne noen mestere omkring Det som er så gøy. Endret 25. juli 2008 av Avean Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tror det kommer til å bli absolutt genialt. Har forhåndsbestilt fra VPG (ennå ikke sendt), og det er selvsagt til PS3. Var det ikke snakk om at Kratos skulle komme til PS3 også? 4days left! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har vært med siden Soulcalibur på Dreamcast. Så denne blir nok bankers ja. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fhj, har do noen av PS konsollene? Hvis du har anbefaler jeg deg å prøve Soul Edge/Blade! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Forhåndsbestilte nettopp. Dette blir vel det første "slåssespillet" jeg kjøper, håper det faller i smak. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) En av de nye featurene i spillet, Critical finishes: http://www.gamevideos.com/video/id/20330 Video med alle personenes critical finishes. Synd at det ikke er mye blood og gørr her, Mortal Kombat spillene er fortsatt på topp når det gjelder slikt Dårlig voice acting!!! Synd at personene ikke snakker språket fra der de kommer fra :/ Endret 25. juli 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) blir sepnnede dette her. venter på demoen og teste om det er bra! og viss det er det så kjøpes det fra Play-Asia siden det er regionsfritt Endret 25. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Har kjøpt meg 360-versjonen pga Yoda!! Gleder meg jævla mye til torsdag ja Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg skaffer meg spillet så fort jeg får sjanse Deretter en ny 360 kontroll så venna også kan hoppe på soulcalibur toget! Deretter skaffer jeg meg Gold Live (Gått ut!) Så Toman85 ser deg online engang i fremtiden! Endret 26. juli 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Litt synd at enkelte av de "Critical Finishes" er like hos enkelte folk. MEn spillet er bestilt til X360, så får se om dette er noe jeg kan like Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Bestillte det i går sammen med en hori arcade stick^^ håper det blir like bra som det ser ut. Fikk forøvrig A på 1up.com http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3168981 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hmmm ser kult ut, men har ikke vært den store fanen av de tidligere spillene.. Er det noen imponerende nye gameplay elementer eller online muligheter som gjør at dette er verdt å bruke 340 kr på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå