Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Asus Maxmimus Extreme, X38-Chipsett? Tja, for det første så trenger du DDR3 minnebrikker, og skal du ha DDR3 og nytt hovedkort, vil jeg tørre å si at Asus Evolution X48 er det beste valget. 4 Pci-express x16, pluss en x4. Perfekt! svært god ovrklokker er den også. Skal ha et slikt nå snart. Lenke til kommentar
mattix Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Asus Maxmimus Extreme, X38-Chipsett? Tja, for det første så trenger du DDR3 minnebrikker, og skal du ha DDR3 og nytt hovedkort, vil jeg tørre å si at Asus Evolution X48 er det beste valget. 4 Pci-express x16, pluss en x4. Perfekt! svært god ovrklokker er den også. Skal ha et slikt nå snart. hmm, når snart? isåfall om det er snart, kan du gi meg noen tilbake meldinger? eventuelt med varme, overklokking osv? :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Snart for meg kan ta lang tid, det er mye som spiller inn, skal importere Rambrikker osv. Isteden kan du basere deg på Denne testen. Og hvis du ser på navnet på testeren skjønner du at dette ikke er hvem som helst Lenke til kommentar
mattix Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Snart for meg kan ta lang tid, det er mye som spiller inn, skal importere Rambrikker osv. Isteden kan du basere deg på Denne testen. Og hvis du ser på navnet på testeren skjønner du at dette ikke er hvem som helst oisann ja, det var noen godsaker det må jeg si :!: ja.. må nok kansje invisistere i et sånt med tiden i vente bare dumt de ikke har det på datakjeden i bergen der jeg bestiller og kjøper alt av pc Endret 1. august 2008 av mattix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå