fredrikda Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hei! Jeg har et problem, jeg kommer ikke på passordet på nettverket vårt. Har det lagt inn på denne pcen.. Finnes det no program som kan finne det på denne pcen eller no slikt ? Setter stoor pris på svar :!: Endret 25. juli 2008 av Freddy_pc Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Finn et hull i den trådløse ruteren hvis du bruker det der det er merket av en "reset" knapp og stikk en bøyd binders, tannpirker eller noe annet tynt og lite inn der til du ser at lysene forandrer seg. Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Finn et hull i den trådløse ruteren hvis du bruker det der det er merket av en "reset" knapp og stikk en bøyd binders, tannpirker eller noe annet tynt og lite inn der til du ser at lysene forandrer seg. Øhh, og det vil si at jeg da kan sette det opp på nytt ?... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det vil si at du må sette den opp på nytt med mindre du har vært så lur å ta backup av instillingene og har lastet det ned og har ferdig config liggende klar. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det resetter ruteren og tilbakestiller den til fabrikkinstillingene. Hvis du har stilt inn ruteren selv, og vet at du ikke trengte å gjøre noe spesielt for å få den til å funke (noen ganger går alt av seg selv når du plugger det inn), så gjør du dette. Hvis du ikke gjorde dette selv eller vet ikke helt hvordan man gjør det, så bør du kanskje drøye. Ellers så kan du søke etter dokumenter hvis du velger søk fra startmenyen. Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Problemet er bare det at jeg bruker et forhånds innstillt passord som var med fra fabrikanten.. Har visst mista oversikten over der passordet stod -.- Så nå vet jeg ihvertfall ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis du fortsatt snakker om en trådløs ruter så pleier alle passord som følger med ruteren å være like. Prøv f. eks. admin som brukernavn. Passord kan være for eksempel 1234 eller rett og slett ingenting. Bare så jeg forstår det riktig nå, du kommer på nett, men du får ikke endra på innstillingene til ruteren? Du kan også søke etter passord ved å for eksempel besøke produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis du fortsatt snakker om en trådløs ruter så pleier alle passord som følger med ruteren å være like. Prøv f. eks. admin som brukernavn. Passord kan være for eksempel 1234 eller rett og slett ingenting. Bare så jeg forstår det riktig nå, du kommer på nett, men du får ikke endra på innstillingene til ruteren? Du kan også søke etter passord ved å for eksempel besøke produsentens hjemmeside. Ikke akkurat.. Altså: Jeg har et "multimodem" som vi fikk i fra Telenor og det er av typen Speedtouch ST780-WLT. Bruker WEP kryptering.. Hvilket vil si at Telenor har forhåndsinnstillt nettverksnøkkel på den.. Også er det bare denne pcen som er kobla på trådløst.. Så når jeg skal koble på flere pcer så har jeg et problem, for jeg har glemt nettverksnøkkelen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis du har glemt ditt påloggingsinfo via telenor så må du nok vente til klokka blir 0800 i morra så du får pratet med de på 05000. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bruk denne på maskinen som er autifisert: http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis du har glemt ditt påloggingsinfo via telenor så må du nok vente til klokka blir 0800 i morra så du får pratet med de på 05000. Får vel gjøre det da.. Bruk denne på maskinen som er autifisert:http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Har alt prøvd den, men den fungerte ikke Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Wireless key view: SSID og passord Endret 25. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hvis det er satt opp default i telenor routermodemet skal det være merket på en sticker på det med key'en. Endret 25. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis det er satt opp default i telenor routermodemet skal det være merket på en sticker på det med key'en. Ahh, du er et geni! :!: Lenke til kommentar
provokacija Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Trengte samme tipset, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå