Gå til innhold

Glemt nettverksnøkkelen på trådløst nettverk.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem, jeg kommer ikke på passordet på nettverket vårt. :dontgetit:

Har det lagt inn på denne pcen..

Finnes det no program som kan finne det på denne pcen eller no slikt ?

Setter stoor pris på svar :!:

Endret av Freddy_pc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finn et hull i den trådløse ruteren hvis du bruker det der det er merket av en "reset" knapp og stikk en bøyd binders, tannpirker eller noe annet tynt og lite inn der til du ser at lysene forandrer seg.

Øhh, og det vil si at jeg da kan sette det opp på nytt ?...

Lenke til kommentar

Det resetter ruteren og tilbakestiller den til fabrikkinstillingene. Hvis du har stilt inn ruteren selv, og vet at du ikke trengte å gjøre noe spesielt for å få den til å funke (noen ganger går alt av seg selv når du plugger det inn), så gjør du dette. Hvis du ikke gjorde dette selv eller vet ikke helt hvordan man gjør det, så bør du kanskje drøye. Ellers så kan du søke etter dokumenter hvis du velger søk fra startmenyen.

Lenke til kommentar

Hvis du fortsatt snakker om en trådløs ruter så pleier alle passord som følger med ruteren å være like. Prøv f. eks. admin som brukernavn. Passord kan være for eksempel 1234 eller rett og slett ingenting.

Bare så jeg forstår det riktig nå, du kommer på nett, men du får ikke endra på innstillingene til ruteren? Du kan også søke etter passord ved å for eksempel besøke produsentens hjemmeside.

Lenke til kommentar
Hvis du fortsatt snakker om en trådløs ruter så pleier alle passord som følger med ruteren å være like. Prøv f. eks. admin som brukernavn. Passord kan være for eksempel 1234 eller rett og slett ingenting.

Bare så jeg forstår det riktig nå, du kommer på nett, men du får ikke endra på innstillingene til ruteren? Du kan også søke etter passord ved å for eksempel besøke produsentens hjemmeside.

Ikke akkurat..

Altså: Jeg har et "multimodem" som vi fikk i fra Telenor og det er

av typen Speedtouch ST780-WLT.

Bruker WEP kryptering..

Hvilket vil si at Telenor har forhåndsinnstillt nettverksnøkkel på den..

Også er det bare denne pcen som er kobla på trådløst..

Så når jeg skal koble på flere pcer så har jeg et problem,

for jeg har glemt nettverksnøkkelen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...