HaaviOS Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei Har veldig lust til og lage mitt eget vindu i kabinette mitt Har dere noen tips hvordan jeg kan gjøre det, eller hvordan det kan se ut?? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Microplex har noen fine vinduskit. Du kan jo se der Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Tøfft Har du gjort det selv? trenger tips til å lage hull:) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Brukte et av kit`ene der selv, bare la på plexiglasset, tegnet rundt og brukte en stikksag med blad som kunne skjære metall. La sa pakningen til plexiglasset på og trykte plexi`en på plass, ganske enkelt Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 okidoki, tror jeg må prøve det nå snart Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Klart, den aller enkleste metoden å lage vindu på vil vel være å skjære et hull i f.eks kabinettdøra, og lime plexi på baksiden (trenger ikke være så nøye med kutting da). Etterpå kan du jo bare lime en list rundt området du kappet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå