kristoffer1989 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Heisann. Har blitt veldig glad i sjangeren drum n bass. Lurte på forslag til drum n bass? Kunne såklart bare plukket fra drum n bass tråden her på forumet men vil være litt mer spesifikk. jeg er ute etter drum n bass med den amen break feelingen ikke type pendulum trommer men mer slikt: Gjerne litt samplinger av ulike vokalfraser også. Men spessielt disse amen trommene er viktige. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det er jo beaten til Ali G jo! Skal så absolutt følge med her. Endret 24. juli 2008 av QBab Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nå er ikke jeg noen ekspert, men tror du finner mer av den typen beats i Jungle.. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 ingen som har noen konkrete artister? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nevner en del artister i det klippet der. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Har du funnet noe? Jeg har leitet litt selv, men ikke funnet noe enda. Edit: Tror jeg har noe nå. Artister >House crew >m-beat >rogue unit >smokey joe >third party >undercover agent Endret 6. august 2008 av QBab Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Squarepusher og Dj Starscream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå