jesbak Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 har fått en mail med filnavnet msg, og får ikke åpnet denne, så nå lurer jeg på hvilket program jeg trenger for å få åpnet denne type filer? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 har fått en mail med filnavnet msg, og får ikke åpnet denne, så nå lurer jeg på hvilket program jeg trenger for å få åpnet denne type filer? På forhånd takk for hjelpen. hmmm er ikke .msg en epost melding da? tror du kan bruke outlook for å åpne den. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Stimmt, Outlook og Express skal sluke disse formatene Lenke til kommentar
jesbak Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 det var det jeg trodde, men får beskjed om at windows ikke kan åpne filen fordi den ikke vet hvilket program som har opprettet den! Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 MSG : FoxPro FoxDoc Message MSG : Mail Message (Microsoft) MSG : OzWin CompuServe E-mail/Forum Access Message File MSG : Program Message Det er nok et av disse "programmene". Alexander Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Åpne Outlook, og så prøv å dra filen over fra mappen den ligger i. Da har du "importert" filen inn i Outlook, prøv å åpne den etter dette ved å dobbelklikke på den :-p Lenke til kommentar
jesbak Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå