Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Guiden til din penis

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Etter oppfordring av b-real(:D) lager jeg denne tråden, hvor DU, den usikre, kan få svar vedrørende din penis.

Alle spørsmål om penisstørrelse,omkrets,merker,lukt etc. etc. stilles i denne tråden.

Alle som har nyttig info kan også skrive inn så skal jeg oppdatere første post med en "oredentlig" guide etterhvert.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter oppfordring av b-real(:D) lager jeg denne tråden, hvor DU, den usikre, kan få svar vedrørende din penis.

Alle spørsmål om penisstørrelse,omkrets,merker,lukt etc. etc. stilles i denne tråden.

Sitter du inne med den slags info?

Hvor stor er penisen min og hva lukter den?!

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

The results from three studies of penis size where the measurements were taken in a laboratory setting give the following ranges:

Average penis length (flaccid/not erect): from 3.4 inches to 3.7 inches (8.6 cm to 9.3 cm)

Average penis length (erect): from 5.1 inches to 5.7 inches (12.9 cm to 14.5 cm)

Average penis girth (circumference when erect): from 3.5 inches to 3.9 inches (8.8 cm to 10 cm)

Husker også en israelsk undersøkelse, som fikk et gjennomsnitt på 5.35 ". Dette var målt når linjalen ble presset helt inn til benet over penisen.

Også har vi jo Lifestyle undersøkelsen :

http://www.mraverage.com/

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk et spørsmål: Junior har alltid tatt kvelden under trening, rettere sagt redusert seg selv til en nesten tredjedel av normal slapp størrelse. Det er vel fordi kroppen prioriterer blod til vitale organer og muskler. Dette er vanlig? Det er ikke fare for at den får for lite blod? Den går alltid tilbake til normal størrelse ved endt treningsøkt.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk et rpøsrmål jeg også, tro det eller ei.

Jeg har lagt merke til at huden på penis er mørkere enn huden i området rundt. Skulle nesten tro jeg hadde sola den. Flere som kjenner seg igjen? Og er det noen som har peiling på hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk et rpøsrmål jeg også, tro det eller ei.

Jeg har lagt merke til at huden på penis er mørkere enn huden i området rundt. Skulle nesten tro jeg hadde sola den. Flere som kjenner seg igjen? Og er det noen som har peiling på hvorfor det er sånn?

Jeg har ikke noen god forklaring på hvorfor, annet enn at det er en litt "annen type hud" på penis enn andre steder, men det er sånn hos de fleste. Det er ennå mer synlig hos bl.a. mange Asiater.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk et spørsmål: Junior har alltid tatt kvelden under trening, rettere sagt redusert seg selv til en nesten tredjedel av normal slapp størrelse. Det er vel fordi kroppen prioriterer blod til vitale organer og muskler. Dette er vanlig? Det er ikke fare for at den får for lite blod? Den går alltid tilbake til normal størrelse ved endt treningsøkt.

Samme skjer med meg, etter gym osv.. ^^. Så vet du at du ikke er den eneste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...