whatev3r Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg fikk en ny bærbar idag, og det eneste jeg har gjort med den er å laste ned / innstallere AVG, CCleaner, Limewire, BitLord, Msn Live Messenger (og plus), OG installert Age of Conan. Jeg har heller ikke vært innpå noen "skeptiske" sider, og alle disse programmene er lastet ned fra originale sidene deres. Ellers har jeg bare browset litt på diskusjon.no og AoC greier. Jeg slet inni hampen med CiD popups på den gamle Aceren min, og nå kommer de her også |: Jeg tror det skjedde etter jeg lastet ned Plus for msn, men antivirus programmene mine så ikke ut til å reagere noe på det, og de aller fleste har jo det uansett. Hvordan får jeg fjernet disse popups'a? Jeg blir -gal- Ehe. |: Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kjør gjennom denne veiledningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246. så poster du loggene i egen post. så kommer det noen eksperter og ser på loggene i tilfelle det noe feil. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Ah, takk takk Det funket etter at jeg bare avinstallerte MSN plus, faktisk. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 MSN Plus har et sponsorprogram (som man kan velge å IKKE installere under installasjonen av MSN Plus). Det er dette sponsorprogrammet som gir deg popups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå