Gå til innhold

Trenger lader til Hitachi HDC 768

Anbefalte innlegg

Nå er det tid for ferie igjen og da hadde jeg tenkt og ta med meg det gamle digitalkameraet på tur. Men laderen er borte, antageligvis glemt igjen etter fjorårets ferie.

Finner så og si ingen info om dette kameraet på nettet. Mener og huske at jeg kjøpte det på elkjøp.

Noen som vet ett sted som selger en lader til dette kameraet? Ser ut til at det er en rimelig standar lader.

Endret av lorgk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen? På elkjøp sa de at de ikke førte dette kameraet lenger, og ikke hadde noen lader..

HDC 768 bruker samme lader som HDC763. Det er den modellen som er nå til dags. Litt slapt at din elkjøp butikk ikke kunne undersøkt dette for deg. 763 modellen var senest på kampanje i forrige mnd, så denne skal det være fullt mulig å skaffe utstyr til også :)

Hvis du bor rundt moss svinger du innom elkjøp der så skal jeg fikse lader til deg.

Lenke til kommentar
Noen? På elkjøp sa de at de ikke førte dette kameraet lenger, og ikke hadde noen lader..

HDC 768 bruker samme lader som HDC763. Det er den modellen som er nå til dags. Litt slapt at din elkjøp butikk ikke kunne undersøkt dette for deg. 763 modellen var senest på kampanje i forrige mnd, så denne skal det være fullt mulig å skaffe utstyr til også :)

Hvis du bor rundt moss svinger du innom elkjøp der så skal jeg fikse lader til deg.

Nå begynner jeg virkelig og lure her. Var innom Elkjøp i dag og henviste til det kameraet du nevnte. De sa de ikke førte Hitachi-kameraer i det hele tatt.

Lite lysten på og dra helt til Moss for og ordne meg en lader.

Lenke til kommentar

La meg skrive ned hva den universalladeren heter i morra om jeg husker det, så skal jeg finne ut hvor du kan bestille den. Husker bare at merket på den er "ansmann" og den tar vel 95% av alle batterier til digital og video -kameraer. Den går ihvertfall til det kameraet du har :) Skal nok finne en løsning til deg!

Lenke til kommentar
Funnet noe? :roll:

Sorry seint svar, mye å gjøre på jobben i det siste..

Uansett, dette er en slik lader som du skal ha :)

http://produktlosen.idg.no/?cid=1&gid=...amp;pid=1239816

http://www.fotografi.no/wip4/smart_lader_l...d.epl?id=153502

Den har to poler som selv veksler mellom +/- alt etter som hvilken vei du setter på batterier. Holdes godt fast av fjærbelastet system og lader på normal måte (ikke hurtiglading). Denne passer til så godt som ALLE li-ion & li-polymer batteripakker

på markedet. Bare legg batteriet inntil polene. Flytt polene til den posisjonen hvor pluss og minus treffer polene på ditt batteri, løft batteriet loddrett over polene, trykk lett nedtil og slipp fjærlåsen på plass så den holder seg stabil.

Vips, full-ladet :D

Endret av branick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...