Negil^ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei , har en mellomtung mc, men jeg har bare lappen på lett. Er fortsatt bare 17år , hva kan straffa bli vis jeg blir stoppa? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 utsettelse på bil- og mc-lappen i alle fall, i tillegg til bøter. Det betyr ingenting at du har lappen på liten, for det regnes likevel som at du kjører uten lappen. Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 men hva ligger bota på cirka? og hvor mange måneder utsettelse? men hva ligger bota på cirka? og hvor mange måneder utsettelse? men hva ligger bota på cirka? og hvor mange måneder utsettelse? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bota og utsettelsen er det siste du har å bekymre deg for om du kjører uten lappen. Det som svir er at du kan drite i forsikringa om du ikke har lappen for kjøretøyet du kjører. Sett at du f.eks invalidiserer en fotgjenger kan du fort sitte med over en mill. i personlig gjeld. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Med normal kjøring er det vel 6 måneder, muligens det bare er hvis du bare kjører sånn liten tur.. men råkjører du eller noe får du nok mer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 6 mnd, og mener å huske forelegget er på 3500,- Lenke til kommentar
citronen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ble tatt på tungsykkel da jeg var 16. Gav opp uten å prøve engang - fikk ett år utsettelse + 6000 i bot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå