Sailfish Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis jeg skal bytte flere deler, er det lurt å kjøpe vannkjøling? Er dette bra? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis jeg skal bytte flere deler, er det lurt å kjøpe vannkjøling? Er dette bra? Hvis du skal drive med extreme overklokking så er vannkjøling aktuelt. Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hvis jeg skal bytte flere deler, er det lurt å kjøpe vannkjøling? Er dette bra? Hvis du skal drive med extreme overklokking så er vannkjøling aktuelt. Hadde ikke tenkt d, men er egentlig ganske dritlei av at det høres ut som om et fly letter når jeg skrur på PCen :S Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det gjelder å finne komponenter som støyer lite eller har vifter som støyer lite... jeg gjorde den feilen sist jeg kjøpte skjermkort at jeg kjøpte et Geforce8800GT fra XFX.... og det støyer som et jetfly... før så var PC-en stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå