turnipkongen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Kordan fungerer dette? Eg ser at eg med fordel kunna brukt en høyere iso-verdi for å få en litt kortere lukker, men gjort er gjort. exif: f.8 1/200s iso-400 40d og sigma 105mm macro. Endret 24. juli 2008 av turnipkongen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg synes bildet er fasinerende. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kritisere, annet enn bakgrunnen i bildet... den er litt mørk for min smak. Den lager en god kontrast med det hvite underlaget, men den kunne gjerne vært litt lysere. Ellers hadde mauren en fin positur... Dybdeskarpheten ødelegger kanskje litt av mauren, men det er jo noe vanskelig å korrigere i etterkant slik du nevner. Endret 29. juli 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 skulle hatt med deg noe hvitt som bakgunn eller en liten reflektor, så har du fått mer lys på mauren din.. og fått høyere lukker tid. men bildet var tøff den, selv med blur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå