khaave Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei ! Jeg har fått ny mobil nettopp, jeg har problemer å komme inn selve "kart" når jeg trykke på meny, så 3-4 sekunder så forsvinner hele greia og tilbake vanlig uten å komme inn kart. Hva skjedd? Jeg var inne for noe dager siden, men idag kommer ikke inn kart :-( Jeg lastet ned ny nokia maps 2.0 via Nokia Pc Suite, så får jeg en spml "Kan ikke installere. Noe programmer må lukkes først. Lukke nå?" Jeg har ikke noe programmer på. Hva skal jeg gjøre for at jeg får kart iorden? PS: jeg prøvde også laste ned ny software hele mobilen, så det blir samme problemer likevel. Håper noe kan hjelper meg fort slik jeg kan bruker GPS kart, takk forhånd! Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bare velg "lukk programer" når den spør om det. Det er noen programmer som ligger å kjører selv om du ikke ser det. Hvis du installerer en ekstra task manager så vil du som regel se de, hos meg er det som regel kontakter som kjører. Så se om det blir bedre når du installerer det på nytt. Lenke til kommentar
khaave Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Bare velg "lukk programer" når den spør om det.Det er noen programmer som ligger å kjører selv om du ikke ser det. Hvis du installerer en ekstra task manager så vil du som regel se de, hos meg er det som regel kontakter som kjører. Så se om det blir bedre når du installerer det på nytt. Hei, det kommer sånn spml hver gang, så jeg har prøvd å installere flere ganger eller slettet og starter på ny, men samme problemer. Pluss lukk programmet hvor sted er den jeg kan se og evnt lukke programmet? Fungere ikke GPS ennå, pga kommer ikke inn selve programmet, trykket på så kommer ca 30% så forsvinner tilbake hovedmeny igjen.. :-( HJELP, håper noe kan hjelper dette her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå