Whoaman Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg har en penis med lengde på 16 cm (usikker på omkrets). . er dette lite,mellom,stort ...? jeg er 14 år.. Håper på seriøse svar.. jeg har ingen peiling så derfor spør jeg her.. håper på kjappe svar .. Takk Endret 25. juli 2008 av Whoaman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 24. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor mange tråder om penisstørrelse trenger vi egentlig i dette forumet? Funker den til det den skal, uten at noe gjør vondt, så er det i orden!! Slapp av! Den ramler ikke av, og den kan brukes til akkurat det den skal! ok? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kanskje noen burde sette seg ned og skrive "guiden til din penis" ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Den går nok inn. Endret 24. juli 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Er helt enig at trådstartere i det minste bør gjøre forsøk på å søke opp allerede etablerte tråder, men husk at slikt som dette ofte er et uromoment for de i denne alderen så det er jo ganske natur AT de lurer (siden du lot litt frustrasjon gå ut over Whoaman b-real her, Manfred) Edit: steffengd: (my two cents) Sarkasme hører generelt ikke hjemme i et forum om helse - imo, uansett hvor åpenbar den er.. Edit2: ups, skrev b-real og ikke Whoaman over ;D *rettet* Endret 24. juli 2008 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kanskje noen burde sette seg ned og skrive "guiden til din penis" ^^ Kremt* Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det var ikke så mye frustrasjon, egentlig. Men det er ikke nødvendig å bekymre seg så veldig. Det er så mange fjortisser som er livredd for at noe skal være unormalt, men så lenge det ikke lukter vondt eller gjør vondt, så er nok alt ok;) Lenke til kommentar
Gjest Guest_d_* Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har en penis med lengde på 16 cm (usikker på omkrets). . er dette lite,mellom,stort ...? jeg er 14 år.. Håper på seriøse svar.. jeg har ingen peiling så derfor spør jeg her.. håper på kjappe svar .. Takk Vis du har 16 cm i slapp, er det stort. Vil tru det ligger på 10 - 15 cm i stiv tilstand i gjennomsnitt. (som 14 åring) Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du er over gjennomsnittet for voksne, som er et sted mellom 13-15 cm. Vær fornøyd du Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gjennomsnittet (hovedgruppen) for voksne ligger mellom 14-18 cm. Man regner alt mellom 10 og 20 cm for normalt. KAN IKKE NOEN SLÅ DETTE OPP PÅ ET SKILT ET STED, NEI, MANGE STEDER !!! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gjennomsnittet (hovedgruppen) for voksne ligger mellom 14-18 cm. Man regner alt mellom 10 og 20 cm for normalt. KAN IKKE NOEN SLÅ DETTE OPP PÅ ET SKILT ET STED, NEI, MANGE STEDER !!! ...eller kan ikke fyren bare gå inn på en helsenettside for ungdom (eks. Klara Klok) og lese om hva som er normalt? PS: Du er helt normal, gutt 14 år. Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Samme hvor mange tråder det allerede finnes om dette, og uansett hvorvidt trådstarter burde gjort forhåndssøk andre steder før oppretting av denne tråden, synes jeg folk flest her svarer med arroganse og dårlig plassert vittighet som ikke hører hjemme når noen utleverer seg så personlig og ydmykt som trådstarter her har gjort. Til trådstarter vil jeg bare tilføye at jeg er enig i det som har blitt sagt forøvrig, nemlig at din oppgitte penislengde er over gjennomsnittet, kanskje både i erigert og uerigert tilstand. Det er i hvert fall ikke lite. Når det gjelder litteratur, har sexologen Espen Benestad gitt ut boken Penisleksikon, som er en nyttig og dessuten morsom guide til sin egen og andres penis. Hvor enn rart det høres ut, er det en interessant bok og et godt oppslagsverk. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå