Dirty^Dog Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) To bilder fra Bakklandet i Trondheim. Tatt med Canon 30D, 17-40mm. 3 eksponeringer, etterbehandlet i Photomatix og Photoshop. Her skulle jeg strengt tatt gått et par skritt til høyre, men Endret 25. juli 2008 av Dirty^Dog Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 virker litt for slik for min del.. bare et forslag: rydd bort den krana til høyre.. konverter til sephia eller sorthvitt.. øk kontrasten, lek litt. For disse bildene har potensiale til å bli enda bedre. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det ble litt vel tydelig at det er HDR for min smak, men de ble fine. Det siste kan du faktisk croppe om du vil at alt skal være midtstilt, dog syns jeg det funket fint slik det er nå. Bra teknisk! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Blir litt for sært at vannet skal reflektere et lysere speilbilde, ja. Stilig uansett. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg liker disse bildene. Synes det i midten var best. Fin himmel. Har ikke så mye mer å tilføye Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Men nå er jo motivet der fantastisk også. Jeg ser faktisk stampuben min på de bildene der. Kudos for flotte bilder! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det nedereste bildet kan bli mye bedre. Syns fargene er overmettede, spes rødt. Mulig du burde justere på hvitbalansen også. Likte gjenskinnet i vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå