Gå til innhold

32" LCD/Plasma til 4000,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min skal ha flatskjerm på rommet. Moren skal spandere halve, og prisen må ikke være over 4000,-. TV'en skal for det meste brukes film og endel TV, med digitalt signal. Jeg regner med at når det blir ikke mer enn 32", så er vell LCD det beste, spesielt med tanke på at det er digitalt signal? :) For all del, jeg vet ikke. Jeg bare lurer. :)

Så, finnes det noen helt greie TV'er til rundtom 4000?

Mvh,

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lite informasjom/reviews/omtaler om tv-skjermen, men eg kjøpte meg 32" samsung skjermen som er på tilbod på komplett. Du kan også få kjøpt den på elprice på butikk(ikkje handle over nett btw) til samme pris.

Satt eit par timer med xbox 360, alt i skjønnaste orden! Tv'et er svært lekkert å sjå på også. Eg vil tru bilete du får på tv'et er over gjennomsnittet enn kva konkurrentane kan tilby til 4000.

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp en sånn selv. Har lest noe om at man bør bruke et galvanisk skille, men jeg har bare en bordantenne og ikke vegguttak. Hva gjør jeg da? Hvor lang tid tar det med frakt fra Komplett? Bor ganske sentralt. Vet at det varierer. Håper jeg blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...