CCola Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei! Kjæresten min skal ha flatskjerm på rommet. Moren skal spandere halve, og prisen må ikke være over 4000,-. TV'en skal for det meste brukes film og endel TV, med digitalt signal. Jeg regner med at når det blir ikke mer enn 32", så er vell LCD det beste, spesielt med tanke på at det er digitalt signal? For all del, jeg vet ikke. Jeg bare lurer. Så, finnes det noen helt greie TV'er til rundtom 4000? Mvh, Jon Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tatung V32MCHK har fått gode kritikker. Sjekk ut på prisguide.no. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 lite informasjom/reviews/omtaler om tv-skjermen, men eg kjøpte meg 32" samsung skjermen som er på tilbod på komplett. Du kan også få kjøpt den på elprice på butikk(ikkje handle over nett btw) til samme pris. Satt eit par timer med xbox 360, alt i skjønnaste orden! Tv'et er svært lekkert å sjå på også. Eg vil tru bilete du får på tv'et er over gjennomsnittet enn kva konkurrentane kan tilby til 4000. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bestilte nettopp en sånn selv. Har lest noe om at man bør bruke et galvanisk skille, men jeg har bare en bordantenne og ikke vegguttak. Hva gjør jeg da? Hvor lang tid tar det med frakt fra Komplett? Bor ganske sentralt. Vet at det varierer. Håper jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå