Shifty Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fikk en 32" Tatung V32MCAK idag, og tenkte å sette den opp til HD på 360'n. Har plugget inn den røde, blåe og grønne kabelen, samt den andre røde og hvite til TV'en, men får kun lyd, ingen bilde! Det funket perfekt når jeg prøvde scart, men får altså ikke bilde når jeg har plugget inn kablene nevnt ovenfor, og satt 360'n til HDTV. Hadde satt pris på litt hjelp. Takk Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har ikke samme TV, men jeg får Bilde men ikke lyd... Veldig irriterende å ikke kunne få spilt i HD :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det ikke den TVen som har problemer med komponent/Xbox 360 eller noe, eller tar jeg helt feil, da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 vridde du over bryteren som er på den kabelen som switcher mellom HDTV og vanlig? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Han har skrevet at han har gjort det, om du bare hadde giddet å lese.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nei, han skriver at han har satt 360'en til HD, jeg tolker det som at han har valgt en oppløsning som går under definisjonen HDTV. Sjekk kabelen din du, du har en bryter på den som må stå på HD for å gi korrekt signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå