Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dexter er på ingen måte følelsesløs. Det er noe bare noe han prøver desperat å inbille seg selv for å plassere seg selv i sosiopatboksen. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Dexter imponerer meg fortsatt! Topp notch Tv-program Vente søvnløs på neste episode Endret 14. oktober 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dexter er på ingen måte følelsesløs. Det er noe bare noe han prøver desperat å inbille seg selv for å plassere seg selv i sosiopatboksen. Ja Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 da var siste episoden sett, og jeg må si jeg er rimelig fornøyd med den ja Leverer som vanlig, og ang. melk-scenen var jo bare helt genial lo godt da (^^,) Så var det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på neste episode Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det bygger seg opp til noe mellom miguel og dexter. Ser for meg at miguel kommer til å finne ut at dexter drepte broren hans. Ender sikkert opp med at dexter dreper miguel. Eller hvertfall at miguel dør. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det bygger seg opp til noe mellom miguel og dexter. Ser for meg at miguel kommer til å finne ut at dexter drepte broren hans.Ender sikkert opp med at dexter dreper miguel. Eller hvertfall at miguel dør. Tror heller det blir sånn at Miguel blir en som begynner å ta knekken på mordere også... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eneste med Dexter er den lange introen. Må skippe den hver gang. Pluss at jeg har en liten ting for Julie Benz ONT: Sesong tre tror jeg vil bli bra. Sesong to var ikke så bra som eneren, men det kommer seg. Birger Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eneste med Dexter er den lange introen. Må skippe den hver gang. Pluss at jeg har en liten ting for Julie Benz Dexter Introen er jo feteste ever! I hvert fall musikken. Sitter ofte og nynner på den på skolen og lignende. Ellers så er du ikke den eneste som liker Julie Benz. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er ikke det at jeg ikke liker den. Men som regel når jeg laster ned en TV episode, vil jeg se innholdet, ikke introen. Birger Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Absolutt ingen ting er vel galt med Dexter? Introen er jo den beste i TV-verdenen. Jeg har faktisk spolt tilbake for å se den på nytt igjen. Det er kanskje ikke alle som skjønner symbolikken. Og, ja Julie Benz er nice. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke alle som skjønner symbolikken. Gidder du å forklare? Kan hende det er noe jeg ikke har tenkt på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vil ikke virke nedlatende, men jeg synes den er ganske åpenbar. Introen klarer å få deg til å synes det å spise stekt egg er groteskt. Vi ser at Dexter helt naturlig er hardhendt med de vanligste ting. Han nyter å skjære gjennom egget, han presser sammen skolissene, når han tar på seg skjorta kan det minne om å kvele noen, vi ser at de stakkars kaffebønnene ikke har noen sjanse og blir malet opp. Og ikke minst blod(!)appelsinen blir most sammen. Og lyden av alt er skjærende og ekkel. Og på en slik "grotesk" måte er det drapsmaskinen Dexter starter dagen sin. I det hele er det et genialt frampek for å bruke et faguttrykk. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det har jeg selvsagt tenkt over før. Lurte bare på om det var noe annet jeg ikke hadde fått med meg. Og btw. Du virker ikke nedlatende. You stated the obvious. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når kom den siste episoden? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må vil si at som oftest kommer jeg til hvor han kutter opp det kjøttet, men da spoler jeg videre. Birger Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når kom den siste episoden? Natt til mandag hvis jeg ikke tar helt feil. Den var i hvert fall ute kl. 11.00 når jeg sto oppp mandag morgen. Ble ikke skole den dagen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har sett i gjennom alle episodene av Dexter gjennom de siste siste par ukene, og for en herlig serie! Gleder meg til neste episode kommer, som absolutt ikke er lenge til.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 som absolutt ikke er lenge til.. Der er det delte meninger. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Der er det delte meninger. Hvorfor det? Den kommer vel i dag eller i morgen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mandag tidlig. Ikke tidlig nok for å få det på søndag kveld heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå