SkinnyT Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Bra episode! Masse morsomt som skjedde, likte godt yoga scenen: "This is absolutely, without a doubt, the worst moment of my life.." :!: Var også genialt når han kom slepende med pedofiljævelen inn på kjøkkenet og så ser du bare sjokket i blikket til Dexter. Trodde det var Miguel som sto fremfor han eller noe sånt, men det var visst bare Dexter som kom på at han måtte kjøpe melk, så da tok han like godt melken som stod i kjøleskapet der. Faen, jeg lo! Endret 13. oktober 2008 av SkinnyT Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tau ja. Dexter begynner å bli kreativ Får håpe han brenner den skjorta og ikke tuller det til. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det var veldig mye bra humor i denne episoden ja. Var helt sikker på at det sto en eller annen på kjøkkenet når Dexter fikk det blikket og døde av latter når det bare var melka. Lurer litt på greia med Miguel. Kommer Dexter til å prate med han om flere ting fra barndommen sin? Det virker som Miguel også har endel problemer som Dexter. Blir spennende å se hva som skjer! Var også sinnsykt bra når han fyren lagde en sang om Debb. Jeg kan nok til å forstå at "Putana" er hore på spansk, så jeg satt der og gliste. Høydepunktet kom når hun snakka til kjerringa ved siden av seg og sa den var til hun!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nobody hurts my children! Haha! Så jævlig bra! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Blir virkelig vanskelig å vente til neste uke på en ny episode. Tror jeg blir nødt til å se de tre første episodene flere ganger før den tid. Endret 13. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dexter holder faenmeg fortsatt mål! Denne serien er så syyykt bra! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Flott episode som alltid. Lurer veldig på hvem denne nye serie-morderen som stjeler hud-biter av ofrene sine er. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 denne episoden var sykt bra, hadde alt fra morsomme scener, til den mer utspekulerte siden av dexter. Uff, litt redd for hva som skjer med den skjorta, kan det tenkes at Miguel liker dexter så godt, fordi de har noe til felles. Kanskje Miguel også har en mørk side? En hel uke til neste episode Lenke til kommentar
tobn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 fantastisk episode (..som vanlig). spesielt artig da dexter tok melka til pedo duden rett etter han hadde knerta han. utrolig hvordan de klarer å holde standarden på sesongen hittil, etter to så bra sesonger. ikke mange serier som kan skryte av det samme. dexter er rett og slett ELSK ! ! tobn Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fantastisk episode som nevnt. Mange morsomme øyeblikk, spesielt det med melka. Debs beskrivelse av ungen gjorde også at jeg trakk på smilebåndet. Miguel er en ganske interessant karakter, blir spennende å få vite mer om ham og hans flere sider. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eg fokuserte mest på rumpa til Julie Benz under den yoga-scenen. Men on topic, eg må seie at eg verkeleg savnar Sgt. Doakes! Scenane på politihuset har ikkje den samme feelingen utan han, og eg må seie at han nye detectiven ikkje passar heilt inn... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ang. skjorta så tror jeg at Dexter sparer på den tilfelle han trenger å sette opp Miguel for drapet. Har på følelsen at Miguel etter hvert blir et problem som Dexter må bli kvitt. Edit: typos Endret 13. oktober 2008 av Bad_Byte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har en følelse av at Miguel er det man kaller "a dead man walking" Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Folkens, eg er skeptisk til sesong tre. No offence altså, dexter er jo serie #1, men utviklinga minnar meir og meir om det negative som har skjedd med blant anna Prison Break. Det vert for mykje Jimmy Smits no, og den rollen hans er jo heilt patetisk og unreal. Kvifor skal ein advokat, som attpåtil er offerets næraste pårørande, invitere ein simpel lab-teknikar heim på middag- og utvikle eit vennskap til han? Kanskje det berre er eg som ser det, men manusforfattarane må ha hatt problem med å finne ein god storyline for sesong 3. Synd eigentleg. "Keep your friends close but your enemies closer"? Han hadde vel en liten mistanke om at Dexter ikke hadde rent mel i posen. Vennskapet kom først etter at han fant ut at Dexter drepte Freebo. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Veldig fornøyd med dagens episode Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Flott episode som alltid. Lurer veldig på hvem denne nye serie-morderen som stjeler hud-biter av ofrene sine er. Jeg tror det er Miguel. Ellers, hva skal man si? Det er aldri en episode aV Dexter som er dårlig. Det skjer bare ikke. Dette var kanskje også den artigste epsioden hittil. Satt og flirte høyt et par ganger. Det er også veldig artig å se hvor sosialt inkompetent Dexter er, det er så gjennomført at han egentlig er en iskald jævel. Noe som også tyder på at han er en meget bra skuespiller. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hyperio: Du trenger ikke lenge ting i spoilers her så lenge du diskuterer i forhold til USA-sendeskjema. Tror ikke Miguel er morderen. Han virker ikke som den kalde sosiopaten Dexter er. Det så du blant annet under drikkescena de imellom, men det kan være han spilte litt. Får litt blandede signaler fra den karen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror nok miguel skjuler noe han også, men tviler på at han er skinpatch morderen. Han virker for nervør når han snakker med dex angående freebo, så det er tydelig han er shaky. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde jo vært morsomt om Miguel spilte nervøs for å høre hvordan Dexter kvittet seg med liket og at han bare tester han ut. Er ett eller annet merkelig med den fyren. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Finner det litt underlig at Dexter bekymrer seg for å få barn, dvs. produsere en Dexter jr med alle hans brister. En følelsløs sosiopat bryr vel seg fint lite om slikt..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå