Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Bra episode! Masse morsomt som skjedde, likte godt yoga scenen: "This is absolutely, without a doubt, the worst moment of my life.." :!:

 

Var også genialt når han kom slepende med pedofiljævelen inn på kjøkkenet og så ser du bare sjokket i blikket til Dexter. Trodde det var Miguel som sto fremfor han eller noe sånt, men det var visst bare Dexter som kom på at han måtte kjøpe melk, så da tok han like godt melken som stod i kjøleskapet der. Faen, jeg lo!

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var veldig mye bra humor i denne episoden ja. Var helt sikker på at det sto en eller annen på kjøkkenet når Dexter fikk det blikket og døde av latter når det bare var melka. :D

 

Lurer litt på greia med Miguel. Kommer Dexter til å prate med han om flere ting fra barndommen sin? Det virker som Miguel også har endel problemer som Dexter. Blir spennende å se hva som skjer!

 

Var også sinnsykt bra når han fyren lagde en sang om Debb. Jeg kan nok til å forstå at "Putana" er hore på spansk, så jeg satt der og gliste. Høydepunktet kom når hun snakka til kjerringa ved siden av seg og sa den var til hun!!! :rofl:

Lenke til kommentar

fantastisk episode (..som vanlig). spesielt artig da dexter tok melka til pedo duden rett etter han hadde knerta han.

 

utrolig hvordan de klarer å holde standarden på sesongen hittil, etter to så bra sesonger. ikke mange serier som kan skryte av det samme. dexter er rett og slett ELSK ! !

 

tobn

Lenke til kommentar
Folkens, eg er skeptisk til sesong tre. No offence altså, dexter er jo serie #1, men utviklinga minnar meir og meir om det negative som har skjedd med blant anna Prison Break.

 

Det vert for mykje Jimmy Smits no, og den rollen hans er jo heilt patetisk og unreal. Kvifor skal ein advokat, som attpåtil er offerets næraste pårørande, invitere ein simpel lab-teknikar heim på middag- og utvikle eit vennskap til han? Kanskje det berre er eg som ser det, men manusforfattarane må ha hatt problem med å finne ein god storyline for sesong 3.

 

Synd eigentleg.

"Keep your friends close but your enemies closer"?

 

Han hadde vel en liten mistanke om at Dexter ikke hadde rent mel i posen. Vennskapet kom først etter at han fant ut at Dexter drepte Freebo.

Lenke til kommentar
Flott episode som alltid. Lurer veldig på hvem denne nye serie-morderen som stjeler hud-biter av ofrene sine er.

 

 

Jeg tror det er Miguel.

 

 

Ellers, hva skal man si? Det er aldri en episode aV Dexter som er dårlig. Det skjer bare ikke. Dette var kanskje også den artigste epsioden hittil. Satt og flirte høyt et par ganger. :D Det er også veldig artig å se hvor sosialt inkompetent Dexter er, det er så gjennomført at han egentlig er en iskald jævel. Noe som også tyder på at han er en meget bra skuespiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...