Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW! Dette var rett og slett utrolig bra. Er veldig fornøyd med starten på tredje sesong, men synes det er litt dumt at jeg ikke har funnet noen subtitles som er synkronisert med videoen enda. Selv om jeg skjønner 95% av alt de sier, så hadde det vært lettere å bare ha tekster på engelsk kort og godt. :)

 

Ufattelig overbevisende spilt av Dexter i situasjonen med Miguel der. Føler meg litt desperat etter å se mer nå som episoden er ferdig. :(

 

Har du prøvd tvsubtitles.net? Finner nesten alltid en som passer der. :)

Lenke til kommentar
Uff, enig med de som sier at Dexter har blitt litt slurvete, men spennende var det da Miguel kom ut av bilen. Jeg trodde Dexter skulle slippe unna, og at Miguel skulle finne Freebo liggende i garasjen.

 

Jeg tror Dexter er slurvete fordi hele livssituasjonen hans har forandret seg drastisk. Før var han veldig kald og kalkulerende, men nå er det barn på vei, familie osv. Jeg tror han rett og slett er distrahert, derfor slurver han.

Lenke til kommentar

Enig i at forrige episode var nesten litt kjedelig, men nå (S03E02) er Dexter igang igjen! Herlig episode! :D Gleder meg til mandag ^^

 

Men to ting jeg ikke skjønte helt i denne episoden:

Påstod Freebo at han ikke drepte kjæresten sin? Det må jo være noe mer med henne, pga firkantsåret og Debra's spor.

Og lagde Dexter blodflekken med vilje? Virka nesten sånn.

Lenke til kommentar
Tror ærlig talt vi har med en 3 part å gjøre her. Tror ikke Freebo knerta Teegan.

Det begynner jeg også å tro ...

Har en følelse av at vi ikke vil følge en enkelt sak gjennom hele sesongen som tidligere, men en sak som utvikler seg eller flere relaterte saker. Tror også Dexter's slurving vil fortsette, kanskje han endrer litt på "ritualene" sine snart.

 

Btw, når "brukte de opp" bøkene?

Lenke til kommentar

Folkens, eg er skeptisk til sesong tre. No offence altså, dexter er jo serie #1, men utviklinga minnar meir og meir om det negative som har skjedd med blant anna Prison Break.

 

Det vert for mykje Jimmy Smits no, og den rollen hans er jo heilt patetisk og unreal. Kvifor skal ein advokat, som attpåtil er offerets næraste pårørande, invitere ein simpel lab-teknikar heim på middag- og utvikle eit vennskap til han? Kanskje det berre er eg som ser det, men manusforfattarane må ha hatt problem med å finne ein god storyline for sesong 3.

 

Synd eigentleg.

Lenke til kommentar

Da tikker episoden inn på hardisken min. Blir nok neppe skole idag, trøtt som jeg er. Fortjener en dag pause etter å ha skrevet mange siders nynorsk til særemnet... :D

 

Har blitt en skikkelig seriehelg dette. Så de første 7 episodene av Prison Brea, sesong 4 i går og synes fortsatt det er bra kvalitet. Allikevel får jeg aldri helt den samme stemninga som med Dexter. Jeg går ofte å nynner litt på introsangen hver eneste dag. :p

 

Edit: Forbanna varierende hastighet her... Synes den står på 1 time igjen hele tida jeg. :(

 

Edit 2: Herregud, så bra! "You are insulting me and my people!.. *Masuka runs away* "What is his people?" "Little white scientists maybe"... hahah. Jeg dør! :D

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...