Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett ferdig sesong 2 nå.

 

 

Synd at doakes døde, selv om det var den eneste måten til å få dexter til å fortsette med det han gjør. Trist, likte doakes.

 

En sessong 3 basert på rettsaker og konstant etterforskning av dexter, alla katt og mus lek hadde ikke vært interessant da det på en måte hadde vært en gjenntagelse av S2.

 

Er litt spent på hvordan S3 kommer til å uttone seg og hvem som blir den "utvalgte" ;)

Lenke til kommentar

Ok, ferdig å se denne episoden. FY faen så bra. Første episoden var nesten litt dårlig, men denne her oser det kvalitet av. Jeg klarer nesten ikke vente en uke, aaah :D

Når vi så Miguel utenfor huset i bilen mens Dexter holdt på å drepe Freebo, noe av det mest spennende jeg har sett så langt i Dexter. Utrolig fornøyd nå :D

Lenke til kommentar

Syns episoden startet litt slapt, men det kom seg utover mot slutten. Satt med hjertet i halsen når Miguel kom snikende! Men må si at Dexter har vært ganske slurvete i de to første episodene, først dreper han en mann han ikke mente å drepe og så en som muligens er uskyldig og så i tillegg blir han oppdaget av Miguel (ikke særlig lurt å drepe noen i garasjen til en som er invlovert i drapssaken).

 

Men uansett, spennende episode. Blir artig å se hva som skjer framover. Den blodflekken på skjorta til Miguel vil sikkert spille en viktig rolle..

 

Til slutt, noen andre som tror at det kan være en annen seriemorder der ute? Tenker da på dama til Freebo som fikk kuttet av en firkantet bit av huden. Muligens varemerket til seriemorderen..? Kanskje det er Miguel som springer rundt og leker seg? :p

Lenke til kommentar

Tror ikke miguel er så hard tbh. Når han sneik seg rundt slo det meg at det her er ikke noe han har veldig mye erfaring med. Fantastisk episode btw, dexter har vært nær å bli busta 2 ganger nå.

 

Den blodflekken blir sikkert veldig viktig. Kan fort se for meg dex og miguel prøve å dekke over det her. Mens debra kanskje løser hele driten.

 

Blir veldig spennende utover.

Lenke til kommentar

WOW! Dette var rett og slett utrolig bra. Er veldig fornøyd med starten på tredje sesong, men synes det er litt dumt at jeg ikke har funnet noen subtitles som er synkronisert med videoen enda. Selv om jeg skjønner 95% av alt de sier, så hadde det vært lettere å bare ha tekster på engelsk kort og godt. :)

 

Ufattelig overbevisende spilt av Dexter i situasjonen med Miguel der. Føler meg litt desperat etter å se mer nå som episoden er ferdig. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...