Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du har på engelsk for Hearing Impaired, altså for folk med hørselproblemer. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Uff, han doakes altså. Aldri sett noen med et seriøst ansikt som ser så morsom ut ! :!: Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Uff, han doakes altså. Aldri sett noen med et seriøst ansikt som ser så morsom ut ! :!: Han smiler av og til og. Gliset hans når Dexter sier "back the fuck off!" er legendarisk. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 1 stk spampost er blitt fjernet. Hold dere til topic folkens. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tenkte jeg måtte ha denne i mine innlegg. Dexter er en kjempe bra serie,Og har fort blitt en av mine favoritt serier. har akuratt dett alle episodene etterhverandre for første gang,det var ikke det som var planen ,jeg skulle egentligbare teste ut hva serien gikk ut på ... men etter å ha sett noenepisoder var jeg hekte. de delene av dexter jeg likte best; var vel da Han var seg selv; altså i slutten av sesong 1 da han var med broren, og slutten av sesong 2 da han var med Doakes. Ellers så virker sesong tre lovende særlig med den lille vrien på slutten Oppdaget også at man kan se episoden her (lovlig) Tv.com Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dexter er herlig. Ser ut som om sesong 3 blir skikkelig bra. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vet dette ikke har noe med sesong 3 og gjøre,men det blir litt dumt å starte en helt ny tråd bare om dette. Er det noen som vet når Dexter går på tv3? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Går ikke på TV3 tror jeg, men på Viasat 4: http://www.viasat4.no/index.php?option=com...amp;Itemid=1099 Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Konge med dexter igjen Oi shit! Rita gravid, skal vi få se en mini-dexter? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Og her sitter jeg uten Dexter paa TV eller mulighet for aa laste ned... (Streaming er ikke noe alternativ) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Imponerende hvor langt unna bøkene serien egentlig er nå, og fremdeles har klart å beholde atmosfæren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg, og, er Dexter hekta! Førstepost her, gleder meg til å snakke med andre som elsker kjære Dexter! Spennende episode, så den akkurat i HD og likte vrien på slutten! Jeg har ventet helt til nå å se episoden fordi da må jeg bare vente en vanlig uke for å se neste i motsetning til ca. en måned om jeg hadde sett pre-air! Nå er det bare å vente til nesten mandag, selvom det betyr høstferien er ferdig da Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Oh spennende! har ikke sett episoden før nå nettopp jeg heller! Digg med HD =D Rita gravid, ja det kan jo bli spennende En liten mini dexter =P kansje dexter må lære han ( om det blir en gutt da ) opp slik som faren hans gjord. hehe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Rita gravid, ja det kan jo bli spennende En liten mini dexter =P kansje dexter må lære han ( om det blir en gutt da ) opp slik som faren hans gjord. hehe Det tviler jeg faktisk på Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Rita gravid, ja det kan jo bli spennende En liten mini dexter =P kansje dexter må lære han ( om det blir en gutt da ) opp slik som faren hans gjord. hehe Det tviler jeg faktisk på jeg og, det skjer ikke. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Men hadde vært utrolig morsomt. Rita gravid, ja det kan jo bli spennende En liten mini dexter =P kansje dexter må lære han ( om det blir en gutt da ) opp slik som faren hans gjord. hehe Det tviler jeg faktisk på jeg og, det skjer ikke. Men hadde vært utrolig morsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja det er jo lov å håpe. Men det er nok langt inn i fremtiden. Med mindre de drar en Desperate Housewives på oss. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja det er jo lov å håpe. Men det er nok langt inn i fremtiden. Med mindre de drar en Desperate Housewives på oss. Ser ikke på Desperate Housewives. Skal det si at de går mange år inn i fremtiden? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dexter er jo som han er på grunn av det som skjedde med moren. Med mindre det samme skjer med Rita, hvorfor skulle ungen bli som Dexter? Endret 29. september 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi det hadde vært forbanna stilig med en mini-dexter. Kanskje han bare blir "født sånn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå