Alompi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nice! Hvordan var reaksjonene? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dexter-prosjektet slo til og jeg dro en god femmer! Grattis Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Når begynner sesong 4 da? 22. mars i følge denne linken EDIT: Men det er nok feil, les de neste postene Endret 25. januar 2009 av Ashol Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Når begynner sesong 4 da? 22. mars i følge denne linken Den linken tar nok feil gitt. Dexter sesong 4 skal spilles inn i løpet av våren og starter til høsten, slik som de forrige sesongene. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Når begynner sesong 4 da? 22. mars i følge denne linken Kan jo bli spennende og se da, i og med at de andre har startet på høsten som de fleste andre sier. Men, jeg håper at den kans tarte i mars, for da blir det ikke like lang ventetid som det jeg har fyrktet en stund nå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Når begynner sesong 4 da? 22. mars i følge denne linken Kan jo bli spennende og se da, i og med at de andre har startet på høsten som de fleste andre sier. Men, jeg håper at den kans tarte i mars, for da blir det ikke like lang ventetid som det jeg har fyrktet en stund nå. Hadde vært flott om den hadde begynt igjen så tidlig, men tviler litt på det. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Blir en liten bump det her, men uansett: Må si jeg er mektig imponert over serien. En absolutt fantastisk fremstilling av et sykt menneske som du faktisk lærer å elske utover i serien. Serien gir deg en herlig historie, fantastiske karakterer, veldig mye spenning og ikke minst en helt herlig humor. Fikk lyst å ki en kort karakter (1-6) på sesongene: Sesong 1: Lett terningskast 6. Sesong 2: En enda klarere 6'er. Sesong 3: 4,5. Litt usikker og vil ikke si helt sikkert (før jeg har sett sesongene en gang til), men jeg tror nesten jeg likte Sesong 2 best. Spenningen i denne sesongen var på topp i alle episodene. Den inneholdt alt spør du meg. Sesong 3 var kanskje litt skuffende for noen, jeg er kanskje litt enig, men blr fortsatt godt underholdt. Jeg synest spenningen i tapte seg en del i Sesong 3. Seriemorderen var anonym og kjedelig og kunne på langt nær måle seg med "Icetruck-killer". Jeg synes kompis forholdet mellom Dexter og advokaten godt kunne blitt utforsket litt dypere og ikke endt så "tidlig" i sesongen. Samtidig følte jeg litt at humoren ikke var like bra i denne sesongen som i de 2 foregående. Gleder meg uansett til en ny sesong, håper den holder nivået til de andre sesongene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortsatt ikke noe nytt om når denne serien vil komme på norsk tv? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vet ikke, men kommer på norsk internett lenge før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 @ Robinvi: 100 % enig. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tenkte jeg skulle bestille boka, Darkly Dreaming Dexter - Jeff Lindsay. Er det den første man skal lese på , eller er det en bok som kommer før den i serien ? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, det er den første du leser. Anbefaler den på det varmeste! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da bestiller jeg den 5 pund fra play.com var ikke så dyrt. Sku gjerne hatt den på norsk men eneglsk funker det og. Den fins vell ikke på norsk heller? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bestilte fra play.com jeg og Trooooor ikke den er oversatt til norsk... Har bare sett engelske versjoner i bokhandeler. Men, er du god i engelsk? For den er nok _litt_ tunglest. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 tja god å god ;P tror hvertfall jeg skal gjøre ett forsøk på å lese den Thanks Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Oppdatere tråden til sesong 4? Første episode var bra den. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Oppdatere tråden til sesong 4? Første episode var bra den. Det er allerede en tråd for sesong 4. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ligger det ut noen norske tekster på nett til denne sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå