Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når begynner sesong 4 da?

22. mars i følge denne linken

Kan jo bli spennende og se da, i og med at de andre har startet på høsten som de fleste andre sier. :p Men, jeg håper at den kans tarte i mars, for da blir det ikke like lang ventetid som det jeg har fyrktet en stund nå. :)

Hadde vært flott om den hadde begynt igjen så tidlig, men tviler litt på det.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Blir en liten bump det her, men uansett:

Må si jeg er mektig imponert over serien. En absolutt fantastisk fremstilling av et sykt menneske som du faktisk lærer å elske utover i serien. Serien gir deg en herlig historie, fantastiske karakterer, veldig mye spenning og ikke minst en helt herlig humor.

Fikk lyst å ki en kort karakter (1-6) på sesongene:

Sesong 1: Lett terningskast 6.

Sesong 2: En enda klarere 6'er.

Sesong 3: 4,5.

Litt usikker og vil ikke si helt sikkert (før jeg har sett sesongene en gang til), men jeg tror nesten jeg likte Sesong 2 best. Spenningen i denne sesongen var på topp i alle episodene. Den inneholdt alt spør du meg.

Sesong 3 var kanskje litt skuffende for noen, jeg er kanskje litt enig, men blr fortsatt godt underholdt. Jeg synest spenningen i tapte seg en del i Sesong 3. Seriemorderen var anonym og kjedelig og kunne på langt nær måle seg med "Icetruck-killer". Jeg synes kompis forholdet mellom Dexter og advokaten godt kunne blitt utforsket litt dypere og ikke endt så "tidlig" i sesongen. Samtidig følte jeg litt at humoren ikke var like bra i denne sesongen som i de 2 foregående.

Gleder meg uansett til en ny sesong, håper den holder nivået til de andre sesongene.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...