Gyr0 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ingen Dexter i morgen >: Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Du la ikke merke til at forrige episode var sesongavslutning? edit: Begynner vel i september igjen tipper jeg. Endret 21. desember 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Blir lang ventetid, men vi får sikkert noen andre serier og se på i mellomtiden. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har fått 42 forslag til serier å se på, så jeg lider ingen nød, men dexter er en av de beste eller den beste serien jeg ser på. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Litt blandede følelser om den siste sesongen, og avslutningen, men alt i alt en vidunderlig serie! Kan du komme med noen av dine 42 forslag? Kanskje noe som kan passe for Dexter-fans? Trenger en ny serie å se nå ... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg kan godt komme med forslagene, men de har ikke noe å gjøre med dexter da, bortsett fra muligens Death Note som nevnt tidligere i tråden. 24, Big Shots, Burn Notice, Chuck, Day Break, Death Note, Dirty Sexy Money, Ergo Proxy, Firefly, Fringe, Jake 2.0, Jericho, John Doe, Journeyman, Knight Rider, Kyle XY, Las Vegas, Legend of the Seeker, Life, New Amsterdam, Nip/Tuck, Numb3rs, Oz, Psych, Pushing Daisies, Reaper, Roswell, Shark, Sleeper Cell, Smallville, Smith, Supernatural, Terminator - The Sarah Conner Chronicles, The 4400, The Big Bang Theory, The IT Crowd, The Office, The Sopranos, The Unit, The Wire, Traveler, True Blood Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sett alle kom med flere tips. Neida Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 lastet ned alle sessongene av the war at home etter dexter finalen har sett alle episode da :/ såååå må finne en ny serie mens jeg venter Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 lastet ned alle sessongene av the war at home etter dexter finalen har sett alle episode da :/ såååå må finne en ny serie mens jeg venter Ikke diskuter piratkopiering her, da blir moderatorene sinte på deg Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mad Men anbefales i hvert fall. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du la ikke merke til at forrige episode var sesongavslutning? edit: Begynner vel i september igjen tipper jeg. Haha, nei. Ikke gå ut ifra at en person er såpass sløv da Jeg bare utrykte min misnøye! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har bare kommet meg til ep. 3 av sesong 3 jeg. Men nå har jeg sett de to første sesongene i løpet av 1,5 uke da. Ble bare helt hekta etter den første episoden. Kos å vite at den har blitt lovet to sesonger til på lufta. Endelig en serie hvor jeg slipper å uroe meg for at den skal bli tatt av lufta, slik som de andre jeg har fulgt med på: Studio 60~, My Own Worst Enemy osv. Lenke til kommentar
Wiidl Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg kan godt komme med forslagene, men de har ikke noe å gjøre med dexter da, bortsett fra muligens Death Note som nevnt tidligere i tråden. 24, Big Shots, Burn Notice, Chuck, Day Break, Death Note, Dirty Sexy Money, Ergo Proxy, Firefly, Fringe, Jake 2.0, Jericho, John Doe, Journeyman, Knight Rider, Kyle XY, Las Vegas, Legend of the Seeker, Life, New Amsterdam, Nip/Tuck, Numb3rs, Oz, Psych, Pushing Daisies, Reaper, Roswell, Shark, Sleeper Cell, Smallville, Smith, Supernatural, Terminator - The Sarah Conner Chronicles, The 4400, The Big Bang Theory, The IT Crowd, The Office, The Sopranos, The Unit, The Wire, Traveler, True Blood Burn Notice er ganske bra, samtidig som det er artig. Begynte å se på det for litt siden, og jeg tror det kommer flere episoder fra 22. januar, eller noe. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Er det mulig? Jaja. Dere ser i alle fall på Dexter, så dere har ikke helt elendig smak. Du må forresten ha en sykt organisert hjerne (eller så copy pasta du det fra et sted) trygveaa, i og med at lista di er organisert alfabetisk. Endret 23. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 My Own Worst Enemy osv. Skriver under på den. En veldig god serie etter min mening, så synd den ble kanselert. Weeds anbefales forresten, men det har vel de fleste sett allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 mange som overser The Lost Room, se den folkens! bare en mini serie, men knakene bra Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 My Own Worst Enemy osv. Skriver under på den. En veldig god serie etter min mening, så synd den ble kanselert. Kommer det ikke flere episoder? Siste episode var jo ikke akkurat en avslutning... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 My Own Worst Enemy osv. Skriver under på den. En veldig god serie etter min mening, så synd den ble kanselert. Kommer det ikke flere episoder? Siste episode var jo ikke akkurat en avslutning... Mener siste episode er episode nr. 9. Dessverre. Begynte å bli gald i å se Christian Slater på PC skjermen. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har akkurat sett ferdig siste episode nå, og klarer nesten ikke vente til de begyner å sende neste sesong. Forresten, er det noen som vet når de begynner å sende igjen? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Slutten av september sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå