Stoop kid Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Filmene er /facepalm, om man ikke ser animéen kan man like gjerne holde seg unna. Dersom det ikke skremte deg, står det om spillefilmene her: Clicky Endret 12. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har aldri likt anime. Men så så jeg Death Note. Death note er til dags dato den beste serien jeg noensinne har sett. Da er det satt opp mot ALLE TV-serier. Med unntak av Sopranos selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har aldri likt anime. Men så så jeg Death Note. Death note er til dags dato den beste serien jeg noensinne har sett. Da er det satt opp mot ALLE TV-serier. Med unntak av Sopranos selvfølgelig. Jesus da ... Slutt å snakk om denne serien, jeg har ikke tid! Hvis en eller annen skulle ha en måte jeg kunne få sett første episode på, lovlig eller ... litt mindre lovlig, vennligst rop ut, eventuelt send meg en PM. Har aldri likt anime før, så vil ikke hoppe inn i noe jeg kanskje ikke liker. Helst med engelske/amerikanske stemmer. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Her kan du se episode 1, og mye annet (orginal lyd, med engelsk tekst): http://animestreams.org/death-note/death-note-episode-1/ Endret 14. desember 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Thank you! Tror jammen jeg skal se første sesong om igjen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 for guds skyld ikke stream en så flott serie Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nok Anime i denne tråden... Nå er det snart ny episode av Dexter, og jeg gleder meg som en liten unge til sesongavslutningen Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nok Anime i denne tråden... Nå er det snart ny episode av Dexter, og jeg gleder meg som en liten unge til sesongavslutningen Second that! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Enig... Gleder meg sinnsykt . Dexter er foresten den eneste grunnen til at jeg kommer meg opp mandags morgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nok Anime i denne tråden... Nå er det snart ny episode av Dexter, og jeg gleder meg som en liten unge til sesongavslutningen Fy faen så enig. Siste postene/siden er litt irriterende å lese, menmen Dexter seriefinale i morgen jo, fyy faen som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvem gleder seg vel ikke til i morgen. blir rått tobn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Håper de ikke dreper av Rita, uten henne vil Dexter dabbe ut som karakter nødvendigvis ikke serien. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Merkelig så treige de skulle være idag. Skal bli ordentlig morsomt å få sett siste episode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den har jo vært ute en stund allerede da, så hva du mener med at de er treige skjønner jeg ikke. Med mindre du tenker på 720-versjonen da. Den har jeg ikke sett enda. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Klarte selvfølgelig å lete etter episode 13. Synes det tok så lang tid at jeg sjekket Release log. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Det er litt tidlig på dagen, så jeg slenger ut en spoilertag i tilfelle noen trykker seg inn for fort. The Skinner, Miguel Prado og Ellen Woolf var alle nye ansikter for sesongen. Jeg synes det er litt feigt å kun dra inn nye mennesker og drepe dem. For å fremdeles være litt uforutsigbart kan man gjerne for min del drepe noen av de gode gamle her og der. For eksempel: Angel, Maria, eller en av barna til Rita. Døden til Doakes overraska meg rimelig godt forrige sesong, og det gir følelsen av at det ikke er "trygt" for alle. Endret 15. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skuffet. Var ikke dramatisk for fem flate øre. Sånn typisk it all ends well-sesong. Og måten da skinner døde? Lal...så ufattelig tragisk når en samenligner med pilotepisoden der en har totalt utspekulerte mord med finurlige drapsmetoder. Sesong3=skuffelse. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Veldig kjip slutt, ja.. De kunne i hvertfall prøvd å flette inn en liten cliffhanger. Men også bra at de ikke gjorde det, den lille sneak-peaken på neste sesong fikk meg ikke akkurat til å hoppe i stolen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jaggu godt Californication-avslutningen var bedre. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ble litt skuffa av episoden, kunne godt vært mer spennende enn den var. Enig med at måten skinner døde på var ganske kjedelig. Endret 15. desember 2008 av SkinnyT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå