brrah Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fant nå, men 1 som seeder og 35 som leecher :S Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sånn er det for alle desverre. Her hopper den fra 50 min til 4 timer gjenstående. Får ikke sett før skolen i hvert fall. Kunne like gjerne ha sovet i natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 nå sliter dexter litt, han må finne på noe lurt nå.... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da var HD versjonen på vei ned! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 SYKT BRA EPISODE I DAG! Endelig forsvant Miguel! De siste episodene nå blir vel å jakte å ta King. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Leste en brukers reaksjon på at det var Masuka sitt bachelor-party som det største vrøvl. Det var jo det ikke. Helt grei episode, men savner Miguel allerede. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var mange her som alerede etter episoden sist mandag hadde teorier om at det kunne være Masuka som drev med noe bachelor greier. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jepp, men de fleste trodde at Skinner var fyren og avfeide den teorien. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Må ærlig si meg litt overrasket, og fikk meg en god latter når de åpnet bagasjerommet! Uansett så var det en konge episode som vanlig, og gleder meg veldig til siste episode. Så begynner vel ikke sesong 4 før til høst igjen? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Genialt opplegg med Bachelor-partyet! Deilig at Miguel endelig ble tatt ned, for jeg har egentlig aldri likt han noe særlig. Sesongavslutningen kommer til å bli sinnsyk! Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da er det kun en episode igjen i denne sesongen og hvilke tråder er det som må nøstes opp her? De jeg kommer på i farta er: Skinner må bli tatt, enten drept eller arrestert Miguel er borte, og det må forklares helst ved at Skinner får skylda LaGuerta må tro på denne forklaringen Deb/Anton/Quinn: er Deb sammen med Anton, eller begynner hun å date Quinn? Deb sin info om faren sin som hun spurte etter Bryllup Masuka på date Kan bli en interessant sesongfinale dette. Om de klarer å nøste sammen alt dette Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 HA! Jeg hadde rett om batchlor party greiene. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å lese innleggene her før jeg ser dagens episode var ikke så lurt, egentlig. Lurer meg alltid til å tro at jeg ikke bryr meg så mye om spoilers, men jeg gjør visst det Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bra at Miguel endelig er vekk, men er litt skuffet over at det ikke ble noe epic showdown mellom han og Dexter. Det var liksom litt for lett unnagjort. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Enig. Forrige episode var strålende. Denne var heller tam. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Forsåvidt bra at Miguel er død. Men likte han når han var sjarmerende og snill jeg! Har veldig stor respekt for fyren som spiller Miguel, makan til skremselstaler skal du se langt etter ... Den der "you're not done with me yet Dexter .." eller hva det var i slutten fikk meg til å tenke, har Miguel noen planer annet enn King? Døde han virkelig så fort? (Trodde kvelning tok lengre tid jeg, men kanskje han gjorde det på en spesiell måte?) Bra episode, men ikke så jaw dropping som den forrige. Dette sier seg forsåvidt selv, hadde det vært overraskelser i hver episode så hadde de ikke vært like store ... Gleder meg til sesongfinalen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hahah Masuka er for kul :!: og sånn ellers var episoden strålende i mine øyne. GENIALT "counterattack" av Dexter på Miguel, da Miguel skulle knerte Maria. kom et lite "eid" fra meg da tobn Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror han eide nakken hans, hørte hvertfall et klikk. Hvis Dexter skal legge skylda på King så må han jo skinne Miguel. Og jeg trodde King bare gjorde det mens ofrene var i live! Hmm, blir spennende å se hvordan dette har seg. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bra episode, og temmelig deilig å bli kvitt Miguel... Syntes hele opplegget var underholdende og spennende i begynnelsen, men når Miguel begynte å oppføre seg lavpannet var det bare en ting å gjøre. Masuka er for øvrig genial. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Weee var en kjempegøy episode ja. Ikke like bra som forrige uke men ellers var den syk Gleder meg til sesongfinalen nå neste uke men er det virkelig sånn at sesong 4 ikke starter før September 2009 igjen? PS. Masuka er faen meg the bomb Endret 8. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå