L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Når forandret dere praksis? Dette har jo faktisk aldri vært noe problem tidligere. Eller... I hvertfall så lenge man ikke har nevnt hvor/hvordan man skaffet dem. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Javel.. Trodde også dette var greit så lenge folk poster diskusjon om episoden i spoilers og ikke nevner noe om hvor man laster ned, slik du sier, L4r5. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Høh. Det neste blir vel at man kun kan diskutere serier som går på norske kanaler eller er gitt ut på dvd i Norge. Strengt skal det være! 28. september starter det opp igjen hvertfall, ikke lenge til Og jeg venter heller, siden jeg foretrekker 720p. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gikk på en smell i fjor, da jeg så de to første episodene i sommerferien. Måtte vente 2 mnd på neste episode, det var dritt! Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi har stort sett tillatt diskusjon rundt tvserier som har airet i USA. Men diskusjon rundt at man ser nedlasta lekkasjer av en serie? Nei. 7 innlegg er slettet. Javel? Det var ukjent for meg. Har du en link til denne forumregelen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Fanarts! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hypotetisk sett hvis jeg hadde sett en episode av Dexter(som kansje er eller ikke er av en ny sesong) så har jeg kanskje hatt en liten glede ut av det pga av noe som skjedde eller ikke skjedde i slutten på en slik hypotetisk episode. muligens... Ting begynner å bli veldig hysterisk nå Endret 8. september 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vi har stort sett tillatt diskusjon rundt tvserier som har airet i USA. Men diskusjon rundt at man ser nedlasta lekkasjer av en serie? Nei. 7 innlegg er slettet. Regner med at det ikke er noe problem å snakke om selve episoden så lenge man ikke roper høyt om hvor man har fått den ifra eller er det sånn at nå skal vi kun diskutere episoder som er gitt ut på Norsk tv? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hadde vært fint å fått en avklaring på akkurat det der... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Likte godt episoden som har lekket. At Dexter begynner å trives i forholdet med Rita. Birger Ed1t: Lagt til spoiler. Endret 10. september 2008 av MindTooth Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Likte godt episoden som har lekket. At Dexter begynner å trives i forholdet med Rita. Birger Hørt om spoilertags? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har det, men ser ikke nytten om du siterer det jeg skrev? Birger Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Første episode var bra, men det kan fint bli en stund til neste episode. Sånn sett angrer jeg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hallo gode mennesker av Dexter tråden Plukka opp Dexter på tilbud på platekompaniet og fant ut at det er en sinnsyk serie. Men, snart ferdig med sesong 1. Går det ann å få kjøpt sesong 2 i Norge? Finner den ikke jo... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den har akkurat begynt på Viasat4! Den første episoden går sikkert i reprise denne uken en gang. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Den har akkurat begynt på Viasat4! Den første episoden går sikkert i reprise denne uken en gang. Følg med hvis ikke du har sett den før Sesong 2 er noe av det mest spennende jeg noen gang har sett, uansett film eller serie. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har sett sesong 2 allerede, men har begynt å se den for andre gang. Genial serie! Elsker spesielt når Dexter prater om følelsene sine når vi får høre tankene hans. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men jeg vil ha den på dvd ! Klarer ikke vente spesielt lenge mellom hver episode når jeg begynner å se på noe Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da er vel stort sett eneste alternativ å skaffe de online, fra uspesifiserte kilder.. eller bestille på nettet. Tror jeg så den på amazon.. Var det jeg trodde http://www.amazon.com/Dexter-Complete-Mich...1901&sr=8-1 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Håper sesong to får en releasedato her i europa snart. Har fått forledrene mine til å begynne å se på Dexter, og de er nødt til å ha norsk tekst. Anyways.. Ikke lenge igjen før det begynner for fullt nå! Kommer nok til å se første episode igjen i 720P. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bare litt ot her. Når jeg setter på engelsk tekst på dexter så blir ALT oversatt. Som feks at noen ringer på døra. Da står det (doorbell). Så mye sykt, at det blåser i trærne og ting blir mista på bakken blir oversatt. Er det for døve folk ellernoe? ganske plagsomt. Norsk tekst har ikke sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå