Gyr0 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror ikke de kommer så langt at de får torturert han. Han kommer seg sikkert unna på en elleranna måte. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg tror ikke de kommer så langt at de får torturert han. Han kommer seg sikkert unna på en elleranna måte. Da går de i såfall mot den vanlige film-klisjén hvor helten alltid blir tatt til fange og banket skikkelig opp før han kommer seg løs eller blir reddet av noen andre. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dexter skal jo aldri ha undertaket. Det sier seg selv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Omg, ny episode snart jo Sov til 17.00 tidligere i dag så det blir episode på meg før skolen! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Du sitter jo oppe hver gang. Ingen overraskelse å finne deg her. Tror jeg skal vurdere å være oppe i natt jeg også. Har nettopp lasta ned sesong 1-4 av Six Feet Under med Michael C. Hall, personen som spiller Dexter. Ikke derfor riktignok. Hørt det er en veldig bra serie. Edit: Pokker. Trodde episoden hadde kommet allerede på PB, men er selvsagt fake. Endret 8. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du får gi tilbakemelding om den da, kunne godt tenkt meg en ny serie nå som Dexter er ferdig om en uke (). Og ja, haha, jeg er her nesten hver gang, og er glad for at du er det av og til med meg! Edit: Pokker. Trodde episoden hadde kommet allerede på PB, men er selvsagt fake. Damn, det hadde vært noe. Tror ikke den har aired en gang i USA ennå, så Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Den er ikke det. Sto i den første kommentaren. Stussa veldig over at den lå der alt. Btw: Ønsker du en nye serie kan jeg anbefale Weeds! Det er noe av det beste jeg har sett. Endret 8. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Seriøst? Alright, skal sjekke det ut! Btw, si ifra her om/når du ser Dexter ute hvis ikke jeg sier ifra først Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Det skal jeg. Ble nødt til å droppe skolen i to dager for å se Weeds. Tro meg. Det er bra. Edit! Hahahah! Dexter flashback! Noe skjer i Six Feet Under og Michael C. Hall begynner plutselig å skrike midt i en begravelse! Så er vi tilbake til den virkelige scena! Morsomt å se hvor de tok inspirasjonen fra! Endret 8. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nok en fake på PB. Nå har noen posta som både Lol og NoTv... Blir så irritert over at noen skal ødelegge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å herregud, tragiske personer altså. Tror den blir vist nå fra 3-4 da, hvis ikke jeg tenker feil nå, så er vel en stund å vente fortsatt. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Våkna halv fem i dag så jeg skal nok se den før jeg legger meg:D Nå skal jeg lage kjøttbullar og potetmos og se igjennom litt av Numbers. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha, høres bra ut, flott at det er flere. Numbers ja, det er en serie til jeg ikke har sett. Tror jeg satser på Weeds nå jeg, kanskje sjekke ut Numbers etterpå Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Numbers er ganske bra det å, men synes det først og fremst er en episode-serie. Weeds har en rød tråd gjennom hele historien og det er den som gjør alt så bra. Gled deg til The Andyman kommer inn i serien, Tc47! Endret 8. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ok, skal prøve å huske det da Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når er det Dexter vanligvis kommer ut? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er vel i 5-6 tiden regner jeg med... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mellom 4 og 5. Noen ganger så sent som 8. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper det kommer innen en time nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå