Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke de kommer så langt at de får torturert han. Han kommer seg sikkert unna på en elleranna måte.

Da går de i såfall mot den vanlige film-klisjén hvor helten alltid blir tatt til fange og banket skikkelig opp før han kommer seg løs eller blir reddet av noen andre.

Lenke til kommentar

Du sitter jo oppe hver gang. Ingen overraskelse å finne deg her. ;)

Tror jeg skal vurdere å være oppe i natt jeg også. Har nettopp lasta ned sesong 1-4 av Six Feet Under med Michael C. Hall, personen som spiller Dexter. Ikke derfor riktignok. Hørt det er en veldig bra serie. :)

Edit: Pokker. Trodde episoden hadde kommet allerede på PB, men er selvsagt fake. :(

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Du får gi tilbakemelding om den da, kunne godt tenkt meg en ny serie nå som Dexter er ferdig om en uke (:().

Og ja, haha, jeg er her nesten hver gang, og er glad for at du er det av og til med meg! :D

Edit: Pokker. Trodde episoden hadde kommet allerede på PB, men er selvsagt fake. :(

Damn, det hadde vært noe. Tror ikke den har aired en gang i USA ennå, så :p

Lenke til kommentar

Det skal jeg. Ble nødt til å droppe skolen i to dager for å se Weeds. Tro meg. Det er bra. :D

Edit! Hahahah! Dexter flashback! Noe skjer i Six Feet Under og Michael C. Hall begynner plutselig å skrike midt i en begravelse! Så er vi tilbake til den virkelige scena! Morsomt å se hvor de tok inspirasjonen fra! :D

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...