Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe..Jeg synest det er helt utrolig at dere faktisk legger merke til

ka type bil de kjører.

Jeg legger vanligvis ikke merke til slikt, men bilen til Quinn husker jeg godt for Debra kalte han for Mr. Cadillac når han kom i sin sorte CTS - en bil jeg kunne tenkt meg selv :cool:

Og hvilken bil kidnapperen kjørte i, hadde jeg ikke verken tenkt på eller lagt merke til før jeg så den siste scenen om igjen i dag etter jeg leste her.

Lenke til kommentar
Finally, if you watch the abduction scene in slo-mo, the guy who gets Dexter is wearing a two-tone long-sleeved t-shirt with burgundy sleeves and a grey torso. King has worn this style of t-shirt on three previous occasions, including when he was skinning Anton (though he had a shirt on over the top). We've never seen Masuka wear a t-shirt, and he definitely wouldn't wear one to a bachelor party.

Makes sense.. :p

Ingen andre som reagerte på at Dexter spilte Halo 3 på Miguel sin PC? Fant til og med profilen til han som ble knerta: http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default....player=nmagoose ^^

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar
Ja jeg så det, men det merkelige var at han brukte begge henda på keyboardet. Det mest normale er vel å bruke mus/keybaord når man spiller fps-spill? :p

Jeg har ikke spilt nok Halo 3 til å kjenne igjen spillet (pinlig, for jeg har det i hylla), men jeg reagerte DEFINITIVT på dette, ja. Syns generelt det ser fake ut ofte når folk spiller i TV serier. Som når gutta i How I met Your Mother spiller xbox.

Lenke til kommentar

Tror igrunn det er the skinner som har tatt Dexter, men Miguel vet bedre enn å la the skinner drepe dexter mens dexter fremdeles har ringen til Ellen med fingeravtrykket til Miguel på...kan igrunn se for meg at Miguel vralter inn mens the skinner er godt igang, for deretter å drepe the skinner og fortsette torturen på dexter selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...