Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallbra episode! Helt sykt spennende nå! :)

 

Noen andre enn meg som tror at LaGuerta kommer til å finne ut av drapet på Ellen? Da Sylvia ser Miguel og LaGuerta sammen, sier hun at hun trodde hun kunne stole på Miguel da han stakk av midt på natta forrige torsdag (samme natt Ellen ble drept). I tillegg vet hun jo også hvordan den bilen som sto utenfor huset til Ellen ser ut. Tror ikke det tar lang tid før hun klarer å legge sammen alle bitene.

 

Vil tro at Dexter klarer å komme seg ut av denne knipa. Dexter kommer nok til å bruke taleevnene sine til å lure Skinner og knerte han ved første anledning.. hvis det er Skinner som har kidnappa han da. :p

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke om vi fikk se ansiktet til den som kidnappet Dexter. Så det kan jo være Masuka som driver med noe Bachelor party greier.

 

Det hadde jo vært helt genialt! :D

 

Antoine satt bundet i tau, ikke med håndjern, Dexter ble satt på håndjern når han blei putta i bagasjerommet... så teorien din er kanskje ikke så dum :p

Lenke til kommentar
Knallbra episode! Helt sykt spennende nå! :)

 

Noen andre enn meg som tror at LaGuerta kommer til å finne ut av drapet på Ellen? Da Sylvia ser Miguel og LaGuerta sammen, sier hun at hun trodde hun kunne stole på Miguel da han stakk av midt på natta forrige torsdag (samme natt Ellen ble drept). I tillegg vet hun jo også hvordan den bilen som sto utenfor huset til Ellen ser ut. Tror ikke det tar lang tid før hun klarer å legge sammen alle bitene.

 

Vil tro at Dexter klarer å komme seg ut av denne knipa. Dexter kommer nok til å bruke taleevnene sine til å lure Skinner og knerte han ved første anledning.. hvis det er Skinner som har kidnappa han da. :p

 

Tror at LaGuerta allerede har skjønt tegninga. Så det jo i øynene hennes i det Miguel kjørte fra kåken hennes.

Lenke til kommentar
Men det blir for dumt om ho legg 2 og 2 saman kun pga. det med bilen. Kor mange SUVs med halos putrar ikkje rundt i Miami Dade området? Det er ganske mange, har sett det sjølv! :D

 

Hun fikk også vite at Miguel var borte fra kona samme tid som hun forsvant. Når Laguerta itillegg vet at han har et motiv da han åpenlyst ikke likte henne er det ikke så dumt likevel. Hun kommer til å knekke sammen helt. Fra Doaks i forrige seson til miguel nå...

Endret av André.RS
Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke om vi fikk se ansiktet til den som kidnappet Dexter. Så det kan jo være Masuka som driver med noe Bachelor party greier.

 

Ahh, meget sterk teori. Det med hetten over hodet underbygger egentlig det, for hvis det var skinner (husker aldri hva han heter) så kunne han forsåvidt droppet hetten, og heller brukt vold, noe han ikke gjorde. Dessuten kunne vi også ha fått sett ansiktet til gjerningsmannen. Jeg så slutten igjen i sakte film, og han som gjorde det virket å være lysere i huden enn skinner, OG han kjørte en Cadillac som ville være perfekt bil for en som Masuka... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...