Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte de fikk bygd opp en del moment i forrige episode som dabbet av igjen i dagens, men slutten hjalp jo på. Blir spennende å se hva som skjer neste gang. :)

Allikevel er jeg enig med b-real, har ikke vært på langt nær like bra som forrige sesonger. btw:Er det 12 episoder i denne sesongen også?

Lenke til kommentar

Vil ikke si sesongen så langt har vært en skuffelse, men den er ikke like rett på som en og to. Men den holder like høy kvalitet, er bare lagt opp på en litt annen måte.

Forøvrig var dagens cliffhanger noe av det beste som har vært, alle sesongene tatt i betrakning. Er første gang Dexter har havnet i en sånn situasjon, selv om man kanskje vet hvordan det ender...

Jeg lurer egentlig mest på hvordan Dex har tenkt å fikse Miguel uten at himmel og jord settes i bevegelse. Skal vi få se en ny variant av en "ulykke" ala Doakes, eller blir Dex å satse på den klassiske søppelsekken på dypt vann, pluss et godt alibi/historie? En annen mulighet er at Dex får the skinner til å ta livet av Miguel.

Lenke til kommentar
Jeg lurer egentlig mest på hvordan Dex har tenkt å fikse Miguel uten at himmel og jord settes i bevegelse. Skal vi få se en ny variant av en "ulykke" ala Doakes, eller blir Dex å satse på den klassiske søppelsekken på dypt vann, pluss et godt alibi/historie? En annen mulighet er at Dex får the skinner til å ta livet av Miguel.

Det jeg håper skjer er at Dex dreper Miguel på bryllupsdagen sin :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer egentlig mest på hvordan Dex har tenkt å fikse Miguel uten at himmel og jord settes i bevegelse.

Han har allerede fått Maria mistenksom. Det eneste han trenger å gjøre nå er å plante ringen med fingeravtrykk på rett sted. Deretter kan det se ut som Miguel har rømt av frykt om han plutselig blir borte...

Lenke til kommentar
... If my show does not make people vomit and have an erection at the same time, then I've let my audience down.

:!:

tobn

Hehe ja :D

Episoden var helt fantastisk. Katt og mus-spill mellom Dexter og Miguel (eller blir det katt og katt?) er bare helt utrolig fantastisk, briljant gjennomført og helt uforutsigbart. Kudos til han som spiller Miguel, scenen på taket var både fantastisk og ufattelig skummel på samme tida. Jeg ble skremt der jeg satt! Rått uttrykk på Dexter da, ikke litt nervøs en gang :D

Og den twisten ... Genial! I en enhver annen serie hadde jeg gjetta på de to samarbeida, for hinta var der absolutt. Men de fantastiske skribentene har klart å flytte fokuset på en eller annen måte, slik at jeg ble fullstendig tatt på senga!

Lenke til kommentar
Og den twisten ... Genial! I en enhver annen serie hadde jeg gjetta på de to samarbeida, for hinta var der absolutt. Men de fantastiske skribentene har klart å flytte fokuset på en eller annen måte, slik at jeg ble fullstendig tatt på senga!

Ja du sier noe. Hadde ingen anelse om at det var Skinner som så på de. Har hele tida trodd at Miguel ville frame Dexter til slutt mtp. det med skjorta og sånn. Men det viser seg at han er en syk jævel. :D

Lenke til kommentar

Håper Miguel forsetter i serien, men at han blir tatt under fingern til Dexter på en eller annen måte. Men jeg må si jeg tror han blir drept allerede i neste episode.

Synes Angel var litt mer awsome enn vanlig. Liker skuespillern, men karaktern er vanskelig å like synes jeg.

Uansett så har Showtime renyet Dexter for en fjerde og femte sesong nå nylig, så bra serien forsetter.

Lenke til kommentar

SUper bra. Skulle vel bare mangel spør du meg. Eneste av de "store" seriene som har klart å følgt opp med en fantastisk 2 og 3 sesong. Begynner å nærme seg HBO klasse over det her.

... Uansett, Dexter<3

tobn

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...