tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Holy... shit.... Ikke spør hvorfor, men så episoden først nå. Den her kan jeg nesten se igjen. FY faen så fantastisk. Min favoritt episode av noen som helst serie denne høsten. Var utrolig. Hele episoden. Skal ikke si noe annet. Halvsove gjennom denne episoden? Hvordan?! Seriøst, jeg klarer ikke sove nå. MÅ se Dexter ta Miguel, men tingen er at det er 3 episoder igjen så det kommer ikke til å bli så lett som noen nevnte her i tråden litt lengre tilbake. Miguel er ikke dum nok for å la det være så lett, og vedder på at Dexter ikke tar han før siste episoden eller noe. Noe sier meg at på slutten av neste episoden, også 11. episoden, kommer vi til å slite i en uke framover akkurat som jeg kommer til å slite en uke nå (6 dager) før neste. Jeg gleder meg som faen. Dette var fantastisk!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror faktisk jeg skal vurdere å vente med å se de siste episodene. Se de tre siste i ett blir sikkert mye mer kos enn å vente. Seff må jeg vente lengre alt i alt, men det er mer pining å se tre episoder hver for seg. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Denne serien blir bare bedre og bedre. Fantastisk hvordan de stadig utvikler Dexter's personlighet, og holder det virkelighetsnært hele tiden. Eneste jeg må nevne som litt skuffende var at the Skinner ikke har noen (som vi vet om i alle fall) forbindelse eller kunnskap om Dexter. Skinner har jo vært et stort fokus denne sesongen, og jeg savner forbindelsen til dexter ala the icetruck killer. Men det blir sikkert nøstet opp nærmere, da forbindelsen antagelig er der med tanke på at Teegan var hans første offer. Gleder meg stort til neste episode nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 På en måte er "the skinner" conected til dexter erttersom det var dexter som drepte Freebo Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det mulig at Miguel er smartere enn Dexter? Føler for å quote denne. Miguel lurte faktisk Dexter! Jeg er smart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ny episode om 10-12 timer jo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tror faktisk jeg skal vurdere å vente med å se de siste episodene. Se de tre siste i ett blir sikkert mye mer kos enn å vente. Seff må jeg vente lengre alt i alt, men det er mer pining å se tre episoder hver for seg. Lykke til..... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ser fram til den ja Sesongen har gått fort gitt, kun 3 episoder igjen, Blir garantert spennende framover ja Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ingen sanctuary, ingen stargate. tilogmed ingen naruto denne uka o: Men, har da i det minste Dexter <3 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 I det minste? Dexter slår alle de seriene ned i støvlene! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Se nettopp episode 9, (Ja, er litt seint ute ) og det er ikke mange timene til neste episode! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I det minste? Dexter slår alle de seriene ned i støvlene! Word! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen andre som sitter oppe og venter på episode? ^^ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kom ut for en halv time siden Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Venter fortsatt på HD versjonen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bah. Sitter her med lusne 75 kbps. Må vel vente til jeg er hjemme fra skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 dette må bli en heidundranes sesong avsluttning! 2 episoder igjen... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Herregud for en cliffhanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå