Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Holy... shit....

 

Ikke spør hvorfor, men så episoden først nå. Den her kan jeg nesten se igjen. FY faen så fantastisk. Min favoritt episode av noen som helst serie denne høsten. Var utrolig. Hele episoden. Skal ikke si noe annet. Halvsove gjennom denne episoden? Hvordan?!

 

Seriøst, jeg klarer ikke sove nå. MÅ se Dexter ta Miguel, men tingen er at det er 3 episoder igjen så det kommer ikke til å bli så lett som noen nevnte her i tråden litt lengre tilbake. Miguel er ikke dum nok for å la det være så lett, og vedder på at Dexter ikke tar han før siste episoden eller noe. Noe sier meg at på slutten av neste episoden, også 11. episoden, kommer vi til å slite i en uke framover akkurat som jeg kommer til å slite en uke nå (6 dager) før neste. Jeg gleder meg som faen.

 

Dette var fantastisk!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne serien blir bare bedre og bedre. Fantastisk hvordan de stadig utvikler Dexter's personlighet, og holder det virkelighetsnært hele tiden.

 

Eneste jeg må nevne som litt skuffende var at the Skinner ikke har noen (som vi vet om i alle fall) forbindelse eller kunnskap om Dexter. Skinner har jo vært et stort fokus denne sesongen, og jeg savner forbindelsen til dexter ala the icetruck killer. Men det blir sikkert nøstet opp nærmere, da forbindelsen antagelig er der med tanke på at Teegan var hans første offer.

 

Gleder meg stort til neste episode nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...