L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvis ikke han på en eller annen måte har klart å få noe å presse Dexter på da. Han virker slu nok til det og er jo flere episoder igjen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, morsomt i slutten når dexter klikka Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skjønte ikke at det var bare noe han forestilte seg med en gang. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skjønte ikke at det var bare noe han forestilte seg med en gang. Ikke jeg heller. Følte meg skikkelig dum da det gikk opp for meg. Hvis ikke han på en eller annen måte har klart å få noe å presse Dexter på da. Han virker slu nok til det og er jo flere episoder igjen. Du tenker type dødmannsknapp greie? For det er vel lite å stille opp med etter at han har fått den sprøyta i halsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du tenker type dødmannsknapp greie? For det er vel lite å stille opp med etter at han har fått den sprøyta i halsen. Nei, jeg tenker kanskje han skjønner hva som kommer til å skje og så snakker han til Dexter og har ett eller annet veldig graverende bevis mot han som han truer med å komme med. Det er ikke vanskelig å få avtalt at om han forsvinner så send dette til politiet liksom. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nettop, nettop. Ble du også litt overrasket over hvem som var The Skinner? Syns han King har vært litt for lite med til det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nei, egentlig ikke. Det manglet liksom litt på gode kandidater av de faste skuespillerne. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 HEEEEEEEEEEEFTIG! Konge avslutning. Gleder meg noe vanvittig til neste ep.! Noen som vet hvor mange episoder denne sesongen vil ha? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er tre episoder igjen i denne sesongen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dexter holder ennå høy kvalitetsnivå! Min favorittserie for tiden. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ok, eg har nettopp sett episoden og halvsov meg gjennom den. Når det med blodet på skjorta fekk Dex til å klikke, så skjønte eg ikkje så masse. Fill me in... (jaja eg er tard). Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Se den på nytt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ok, eg har nettopp sett episoden og halvsov meg gjennom den. Når det med blodet på skjorta fekk Dex til å klikke, så skjønte eg ikkje så masse. Fill me in... (jaja eg er tard). Han klikket ikke på "ortlig" men det fikk du sikkert med... (meget bra scene forøvrig) Men Dex ble forbannet fordi han ble lurt av en han trodde han kunne stole på. Blodet på skjorta han fikk hos Miguel skulle være freebo sitt, og dermed en tillitserklæring de i mellom. Siden Miguel hadde byttet ut blodet med dyreblod er tilliten brutt, og blodet også helt verdiløst for Dex. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Denne sesongen har vært super, for all del, men som det har vært nevnt tidligere i denne tråden; jeg synes det har vært for lite spennende å følge med på etterforskningen av the Skinner. Med Ice Truck Killer var det utrolig spennende og etterforskningen i forrige sesong var også nervepirrende. Da King ble avslørt som the Skinner så følte jeg ingenting. "Javel", tenkte jeg bare. Det er det eneste som har vært skuffende denne sesongen. Ellers har det vært topp, Jimmy Smits feiler aldri! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Episoden var sweet. Slutten var bare helt kos da når han klikket. Men det er forsatt så en skulle ønske en satt med en fast-forward knapp. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Denne sesongen har vært super, for all del, men som det har vært nevnt tidligere i denne tråden; jeg synes det har vært for lite spennende å følge med på etterforskningen av the Skinner. Med Ice Truck Killer var det utrolig spennende og etterforskningen i forrige sesong var også nervepirrende. Da King ble avslørt som the Skinner så følte jeg ingenting. "Javel", tenkte jeg bare. Det er det eneste som har vært skuffende denne sesongen. Ellers har det vært topp, Jimmy Smits feiler aldri! Jeg har tenkt litt på dette ... Tror at seriens nedtrappede fokus på seriemorderen, og at morderen faktisk ikke var noen som vi kjente fra før er bevisste valg fra manus-forfatterne. Denne sesongen er det Dexter og Miguels forhold som er det sentrale (og også det sjokkerende - hvem ante at Miguel faktisk bare utnytta Dexter hele tida?) Synes denne endringen i fokus er grei, hvis det igjen hadde vært en seriemorder blant gjengen hadde det vært tredje gangen. Sånn sett var det "uventet" at det var noen andre denne gangen. Men en stor plottvist fikk vi aldri med seriemorderen denne gang, sånn er vel bare det (ting kan fortsatt skje ) Til dere som synes serien er så kjedelig, vurdert å begynne å se på noe annet? Som sagt, Dexter er ikke en actionserie. Cheers! Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Synes denne endringen i fokus er grei, hvis det igjen hadde vært en seriemorder blant gjengen hadde det vært tredje gangen. Det er jo egentlig bare en seriemorder blant "gjengen", nemlig Dexter. I sesong 1 var det Ice Truck Killer som viste seg å være Dexters ukjente bror, i sesong to var det jo Dexter selv som var seriemorderen men han klarte å putte det på Doakes til alt hell og lykke. At det viste seg å være King som er the Skinner er ikke skuffende i seg selv, men jeg skulle ønske jeg ble grepet mer av selve etterforskningen. Til dere som synes serien er så kjedelig, vurdert å begynne å se på noe annet? Som sagt, Dexter er ikke en actionserie. Enig. Det er ikke drapene som gir meg mest, det er karakterene og hvordan de bygges opp. Det minner meg litt om Sopranos... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Fantastisk episode og må si jeg lo godt når det klikka for dexter så kommer migel inn; Migel: " Nine hole's tomorrow"? dexter: "You bet" Syntes han som er the skinner passet til å være skinneren jeg, skummel type. Dexter er helt klart en av mine største favoritter, spenning all the way. Jeg skjønner ikke at man kan følge med på denne serien og "halvsove" gjennom denne episoden, det er ubegripelig :/ Endret 25. november 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 heftig episode! heftig serie! eneste jeg trenger å si tobn Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Åå Miguel skal dø, han skal døøø!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå