DuckDuckGoose Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=518711 Det er sånne folk som også spiller GTA og går ut og dreper folk etterpå. Ikke akkurat psykisk stabile mennesker. Jeg tror ikke jeg kommer til å drepe noen selv om jeg liker Dexter. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De folkene som dreper pga et tv-spill hadde nok antagligvis drept før eller siden uansett. Da er du rimelig syk i hodet med andre ord. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Mhm, er ikke noe å se på, dette. Er mentalt ustabile folk det er snakk om her, som blir "pushed over the line". Endret 23. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er ikke så lenge igjen nå til episoden er ute Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er nok dessverre det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er vel her til 5 eller noe, så rekker det Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sitter og ser på Weeds sesong 1 her. Sinnsykt bra serie det også. Må vel se noen episoder til så Dexter kommer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å drepe noen selv om jeg liker Dexter. Det er meget betryggende at du tror det da! :!: Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dexter har ikke kommet enda... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å drepe noen selv om jeg liker Dexter. Det er meget betryggende at du tror det da! :!: Man kan jo aldri være helt sikker på noe, ikke sant? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å drepe noen selv om jeg liker Dexter. Det er meget betryggende at du tror det da! :!: Man kan jo aldri være helt sikker på noe, ikke sant? Man vet jo aldri,en dag sier det bare klikk...og da er det frem med plastikklaken,teip og svarte bossposer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å drepe noen selv om jeg liker Dexter. Det er meget betryggende at du tror det da! :!: Man kan jo aldri være helt sikker på noe, ikke sant? Man vet jo aldri,en dag sier det bare klikk...og da er det frem med plastikklaken,teip og svarte bossposer Nå vet vi jo hvordan det gjøres såe ... Lurer på om Dexters fremgangsmåte er så trygg som den virker ... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å drepe noen selv om jeg liker Dexter. Det er meget betryggende at du tror det da! :!: Man kan jo aldri være helt sikker på noe, ikke sant? Man vet jo aldri,en dag sier det bare klikk...og da er det frem med plastikklaken,teip og svarte bossposer Nå vet vi jo hvordan det gjøres såe ... Lurer på om Dexters fremgangsmåte er så trygg som den virker ... jeg vil ikke være førstemann ut ,for å si det slik Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Atig at miguel har lurt dexter Lurer på hva han har gjort før. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer på hvordan Miguel kom på sporet av Dexter... 3 episoder igjen. "Fun" facts: Episode 9 ble regissert av Tim Hunter. Han regisserte tre episoder av Twin Peaks og Carnivàle. Ser også at John Dahl (Red Rock West, The Last Seduction, Rounders) nå har endt om med å regissere tv-serier, bl.a. to episoder av denne sesongen med Dexter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bye bye Miguel! Har en følelse av at det kommer til å skje nå snart ja hehe. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 WOW! Dette var bare helt sinnsykt bra. Bye bye Miguel! :D Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Haha, fy faen Miguel er en slu jævel! Sjekk ut preview til neste episode på http://www.sho.com/site/dexter/home.do Er ikke akkurat noen spoilers der, bare Miguel som er litt tøff i trynet med Dexter. Kan trygt si at Miguel ligger tynt an nå. :!: Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Knallbra episode! Gleder meg til neste nå, da skal Miguel få smake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå